Costume National
Ennio Capasa zawsze ufa pierwszemu wrażeniu. To jeden z braci, właścicieli firmy Costume National.
Duet przechodził wiele niepowodzeń, zakończonych szczęśliwie międzynarodowym sukcesem. Zmysłowa i minimalistyczna, damska kolekcja pret-a-porter nie spodobała się w Mediolanie, gdzie została zaprezentowana w 1987 roku. Co więcej, prośby japońskich projektantów, dotyczące pokazania swych kolekcji, zostały odrzucone przez federację mody. Wówczas bracia Capasa postanowili pójść tropem Rei Kawakubo i w 1991 roku wyjechali do Paryża, gdzie ich projekty zostały przyjęte z zachwytem.
Rok 1993 minął pod znakiem rozwoju firmy, która wprowadziła linię butów oraz kolekcję pret-a-porter dla mężczyzn, co wynikało z uzależnienia Ennia od stylu vintage. Kolejne lata upłynęły na ciężkiej pracy, czego efektem była zaprezentowana w 2000 roku kolekcja toreb, bielizny i wyrobów skórzanych, a także kolekcja Costume National Luxe, czyli limitowanej serii szytych na miarę ubrań z rzadkich i bardzo drogich materiałów.
Styl marki można określić, jako połączenie japońskiego puryzmu i sportowych trendów, który przejawia się w ubraniach, a także perfumach oraz dodatkach tej firmy. Obecnie to sprzedaż butów stanowi 1/3 dochodu firmy, która posiada swoje fabryki i garbarnie oraz sklepy w Mediolanie, Rzymie, Paryżu, Nowym Jorku, Los Angeles, Tokio, Osace i Hongkongu.