Good Girl Eau de Parfum Suprême, Carolina Herrera

Carolina Herrera prezentuje nowy zapach damski: Good Girl Eau de Parfum Suprême, który oddaje hołd najbardziej zuchwałej stronie naszej osobowości.

Good Girl Eau de Parfum Suprême, Carolina Herrera
Good Girl Eau de Parfum Suprême, Carolina Herreramateriały prasowe

Good Girl Eau de Parfum Suprême to jak dotąd najbardziej kuszący zapach Good Girl - nie sposób mu się oprzeć. Dzięki odważnej kompozycji, kwestionującej reguły perfumiarstwa, Suprême zachęca nas do sprzeciwu wobec ustalonego porządku.

Carolina Herrera ukazuje w nowym ujęciu emblematyczny kontrast świateł i cieni, dzięki któremu zapach Good Girl (2016) momentalnie zyskał status szlagieru. Erupcyjna formuła Suprême na nowo definiuje jaśmin - legendarny kwiat marki.

Jego białe kwiaty, przesycone bujnym aromatem jeżyn i nieumiarkowaną dozą bobu tonka, manifestują swoje najbardziej niepokorne oblicze. Tonka emanuje ostentacyjną zmysłowością, a jeżyny promieniują intensywnie soczystym aromatem. Kiedy delikatny, świetlisty bukiet egipskiego jaśminu zetknie się z ciemną aurą tego zuchwałego duetu, kompozycja staje się prowokacyjna. Harmonijna sprzeczność zachęca nas do przesuwania granic.

"Good Girl jest hołdem oddanym naszej dwoistości, naszym światłom i cieniom. Świadomość posiadania wielu różnych twarzy powoduje, że czujemy się silniejsze. Będziemy naprawdę sobą tylko wówczas, gdy zaakceptujemy wszystkie swoje cechy, w tym nieposłuszeństwo i niechęć wobec zasad. Czasem łamanie reguł to konieczność. - twierdzi Carolina A. Herrera, Dyrektor Kreatywna Działu Kosmetyków. - Nasze najbardziej niepokorne oblicze jest władcze i uwodzicielskie. Od dawna chciałam stworzyć zapach, który pozwala odbudować więź z naszym buntowniczym ja.

Żywiołowy zapach orientalny

Jeżyny w nucie głowy uwydatniają naszą figlarność. - Ich apetyczny charakter jest niezwykle sugestywny i przywołuje wspomnienia z dzieciństwa - mówi Louise Turner, kreatorka zapachu.

W nucie serca egipski jaśmin, afrodyzjak z natury, rozświetlony został piżmowym akcentem jeżyn. Po raz pierwszy wykorzystano w zapachu marki Carolina Herrera tę konkretną odmianę jaśminu, która słynie z intensywności.

Ów emblematyczny duet uwodzi, wzmocniony kremową, wieloaspektową wonią bobu tonka, który wyłania się z głębi. Suprême zawiera największą ilość ciepłego akordu tonkowca ze wszystkich dotychczasowych zapachów Good Girl.

Składnik ten przeplata się z innym, tradycyjnie stosowanym w zapachach męskich: jest nim wetiwer. Ten element kompozycji momentalnie sublimuje zapach i stanowi nowoczesny aspekt finalnej formuły.

Uwodzicielska moc czerni i brokatu

Suprême ma znajomy legendarny kształt szpilki Good Girl. Nowy flakon stał się jeszcze bardziej nieumiarkowany i ekstrawagancki. Korpus buta przybrał intrygującą kolorystkę: czerń ewoluuje stopniowo po odcień rozświetlony brokatem. Wysoki obcas ma barwę złota. Te trzy odcienie przekazują różne wartości marki Carolina Herrera.

Czerń - pełna niuansów - jest efektowna i wyrafinowana. Ten niezrównany kolor więcej skrywa niż pokazuje. Czarny jest legendarny, tak jak postać femme fatale, której Carolina Herrera dedykowała swój pierwszy pokaz w 1981 roku. Jawi się uwodzicielski i tajemniczy; zabawny i psotny. Ten bardzo ważny kolor jest dla Caroliny Herrery równie wielostronny jak kobieca osobowość. Upiększa wszystko, czego dotknie; sprawia, że każda sylwetka wydaje się szczuplejsza i uwydatnia inne kolory.

Brokat - drobinki, które mienią się inaczej w zależności od kąta padania światła - stanowi alegorię wyjątkowej i nieprzewidywalnej osobowości. Jest metaforą naszej wrodzonej mocy uwodzenia i zmiennej natury. Metalizowane odcienie, luksusowe i wyrafinowane, również są obecne od momentu powstania marki.

Chromatyczną paletę Domu zdominowało także złoto - zabawne i fantastyczne.

Ceny: Woda Perfumowana Good Girl Suprême 30 ml - 315 zł;     50 ml - 455 zł; 80 ml - 595 zł.

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas