Melissa: Wielki powrót legendy lat 90.

article cover
materiały prasowe

Melissa: Wielki powrót legendy lat 90.

Produkcja jednej pary trwa zaledwie 26 sekund! Na dodatek: absolutnie nie wykorzystuje materiałów pochodzenia zwierzęcego.
Produkcja jednej pary trwa zaledwie 26 sekund! Na dodatek: absolutnie nie wykorzystuje materiałów pochodzenia zwierzęcego. materiały prasowe
Nową kampanię wizerunkową sandałów Possession zrealizowano w Nowym Jorku z udziałem takich osobowości jak Yasmin Geurts, Kia LaBeija, Nico Geyer, Yeraldin Asencio i Dominique Shaw.
Nową kampanię wizerunkową sandałów Possession zrealizowano w Nowym Jorku z udziałem takich osobowości jak Yasmin Geurts, Kia LaBeija, Nico Geyer, Yeraldin Asencio i Dominique Shaw. materiały prasowe
Teraz plastikowe sandały z tworzywa MelFlex zostały uznane przez organizację The Vegan Society za przyjazne weganom. Dzięki tej rekomendacji, modelem Melissa Possession może się teraz cieszyć jeszcze większe grono fanów.
Teraz plastikowe sandały z tworzywa MelFlex zostały uznane przez organizację The Vegan Society za przyjazne weganom. Dzięki tej rekomendacji, modelem Melissa Possession może się teraz cieszyć jeszcze większe grono fanów.materiały prasowe
Zdjęcia przywołują ducha lat 90. i podkreślają różnorodność, która uczyniła plastikowe obuwie hitem 22 lata temu.
Zdjęcia przywołują ducha lat 90. i podkreślają różnorodność, która uczyniła plastikowe obuwie hitem 22 lata temu. materiały prasowe
Pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – zostało zmodyfikowane i przeniesione w obecne czasy. Teraz pełni rolę tolerancyjnego manifestu: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem.
Pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – zostało zmodyfikowane i przeniesione w obecne czasy. Teraz pełni rolę tolerancyjnego manifestu: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem.materiały prasowe
Pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – zostało zmodyfikowane i przeniesione w obecne czasy. Teraz pełni rolę tolerancyjnego manifestu: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem.
Pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – zostało zmodyfikowane i przeniesione w obecne czasy. Teraz pełni rolę tolerancyjnego manifestu: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem.materiały prasowe
Pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – zostało zmodyfikowane i przeniesione w obecne czasy. Teraz pełni rolę tolerancyjnego manifestu: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem.
Pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – zostało zmodyfikowane i przeniesione w obecne czasy. Teraz pełni rolę tolerancyjnego manifestu: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem.materiały prasowe
Pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – zostało zmodyfikowane i przeniesione w obecne czasy. Teraz pełni rolę tolerancyjnego manifestu: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem.
Pierwotne hasło kampanii – „Always the Same, Always Different” – zostało zmodyfikowane i przeniesione w obecne czasy. Teraz pełni rolę tolerancyjnego manifestu: „ALL WAYS EQUAL” – „równi pod każdym względem.materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?