Michael Kors: Wonderlust

Michael Kors inauguruje rewolucję stylu wraz z nowym zapachem dla kobiet. Wonderlust inspirowany jest podróżą i wprowadza świat marki w nowy wymiar. Wonderlust to bezgraniczne pragnienie przygody, romansu i odkrywania – mówi Michael Kors. Dedykowany jest kobietom ciekawym świata, z pasjami, dzięki którym potrafią zaufać sobie i podążać za głosem serca – dodaje.

Michael Kors: Wonderlust
Michael Kors: Wonderlust materiały prasowe

Twarzą kampanii została światowej sławy modelka Lily Aldridge, która wyróżnia się elegancką spontanicznością, podkreślając tym samym serce zapachu. Zniewalająca, pewna siebie i zawsze sexy - Wonderlust przywołuje życie, któremu główny ton nadają piękno, impuls i zmysłowość. Dogłębnie romantyczny, inspirowany tym, co pozornie niemożliwe, nieoczekiwane, nieznane, egzotyczne i pełne pasji.

Zapach

Mieszanka luksusowych kwiatów komponuje się z nutami orientalnej i kwiatowej rodziny zapachów Gourmand. Wonderlust rozpoczyna się świeżością włoskiej bergamotki i kuszącym dodatkiem różowego pieprzu. Łagodzi go subtelna nuta mleka migdałowego Gourmand. Zniewalająca woń kwiatów to sygnatura tego zapachu. Została ona pogłębiona aromatem goździka oraz zwiewnym, waniliowym akcentem heliotropu. Egzotyczna i kremowa nuta, w której znajdziemy styraks, drzewo sandałowe i kaszmirowe, stanowi dopełnienie tego magicznego zapachu.

Górne nuty: włoska bergamotka, sycylijska mandarynka, mleko migdałowe, różowy pieprz

Środkowe nuty: jaśmin wielkokwiatowy, goździk, jaśmin wielkolistny, heliotrop

Nuty bazy: drzewo kaszmirowe, styraks, drzewo sandałowe

Opakowanie

Lśniąca butelka niczym zmysłowe kobiece kształty podkreślone złotem, obrazuje szyk oraz beztroski luksus spontanicznej ucieczki.

Ceny:

100ml, 429 pln

50ml, 324 pln

30ml, 219 pln

Lily Aldridge i Wouter Peelen w kampanii autorstwa znanego fotografa i reżysera Mario Testino
Lily Aldridge i Wouter Peelen w kampanii autorstwa znanego fotografa i reżysera Mario Testinomateriały prasowe
Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas