MUJI: Wartości, kultura, minimalizm, ekologia

MUJI narodziło się w Japonii w 1980 roku. Jest kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury, wartości, stosunku do świata, w którym liczy się jakość, a nie marka, funkcja, a nie opakowanie, prostota, a nie dekoracje.

article cover
materiały prasowe

MUJI: Wartości, kultura, minimalizm, ekologia

 Od ponad 30 lat MUJI przekonuje nas, że mniej znaczy więcej.
MUJI jest skrótem japońskiego określenia “Mujirushi” (bez marki) „Ryohin” (wysoka jakość).
Poza opakowaniem i metką cenową, nie zawierają żadnej informacji, która pozwalałaby na zidentyfikowanie marki.
Są proste, o neutralnej kolorystyce, a jednocześnie wyrafinowane. Praktyczne, funkcjonalne, uniwersalne i odpowiednie na każdą okazję i co ważne mają przystępne ceny.
+5
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas