Perfect Marc Jacobs

Perfect Marc Jacobs afirmuje optymizm, samoakceptację i oryginalność. Inspiracją do jego stworzenia była mantra Marca Jacobsa: "Jestem doskonały taki, jaki jestem", którą symbolizuje słowo "perfect" wytatuowane na jego nadgarstku.

Perfect Marc Jacobs
Perfect Marc Jacobs materiały prasowe

Zapach Perfect Marc Jacobs, tak jak tatuaż projektanta, jest afirmowaniem i wyrażaniem własnego, prawdziwego ja. To wielobarwna historia kontrastów, wiernie oddająca styl Marca Jacobsa, odzwierciedlony w kampanii reklamowej, zapachu oraz flakonie.

Zapach

Zapach nowoczesny, promienny i kobiecy: Perfect Marc Jacobs to kojąca kwiatowa kompozycja o uzależniającym charakterze. Perfect to niekonwencjonalne, lecz harmonijne zderzenie akordów świeżych i kwiatowych z łagodnymi i gładkimi. Zapach otwiera się soczystymi nutami rabarbaru i rozświetlonego żonkila, po których wyłania się kojące serce wypełnione mlekiem migdałowatym. W głębi drewno cedrowe i cashmeran tworzą łagodną, długotrwałą nutę bazy o wykończeniu otulającym niczym kokon.

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa nowego zapachu Perfect Marc Jacobs czerpie inspirację z mantry Marca jako ilustracja autentyczności i samouwielbienia. Wystąpiła w niej wschodząca gwiazda, brytyjska modelka Lila Moss, córka supermodelki Kate Moss. Towarzyszy jej 42-osobowa grupa osób wybranych w otwartym castingu, ogłoszonym w mediach społecznościowych. Sesję zdjęciową wykonał w Nowym Jorku znany w świecie mody fotograf - Jürgen Teller, który pracował pod kreatywnym zwierzchnictwem Katie Grand.

Córka Kate Moss w kampanii zapachu Marca Jacobsamateriały prasowe

Kampania reklamowa stanowi dynamiczny kolaż portretów i winietek ilustrujących kontrastujące piękno i indywidualizm osób, które wzięły udział w sesji.

Flakon

Flakon, wierny stylistyce marki Marc Jacobs, stanowi eleganckie połączenie elementów klasycznych i zaskakujących. Masywna szklana podstawa nawiązuje do wdzięku i szyku klasycznych perfum we flakonach z kopułowymi ramionami i pozłacanym kołnierzem. Wewnątrz migocze różowy płyn, który rozświetla pomysłowo zarysowane krawędzie. Wierzchołek z korkiem oszlifowanym jak kryształ zwieńczono kolekcją przypadkowo dobranych, eklektycznych, wielobarwnych charmsów. Każdy z nich, wybrany przez samego marca, stanowi akcent zuchwałego stylu projektanta. Opakowanie zewnętrzne jest odą do zabytkowych kartoników perfum.

Ceny: EDP 100 ml - 509 zł; 50 ml - 395 zł.

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas