Prezentacja nowej odsłony marki Pandora

Pandora, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek biżuteryjnych na świecie, zaprezentowała odświeżoną komunikację oraz najnowszą jesienną kolekcję.

materiały prasowe

Prezentacja nowej odsłony marki Pandora

Wśród zaprezentowanych produktów na uwagę zasługuje nowa linia Pandora O. To oryginalna zawieszka, która pozwala na zupełnie nowy sposób zbierania i noszenia charmsów.
Ręcznie wykańczana, w trzech odcieniach najwyższej jakości metali oraz trzech rozmiarach do wyboru, została zainspirowana monogramem Pandory. Można na niej nosić ulubione charmsy, zawieszki bądź łączyć kilka elementów w oryginalne kompozycje, by spersonalizować swój look i uczynić go całkowicie wyjątkowym.
Całość utrzymana była w charakterystycznych dla marki odcieniach różu.
Przy okazji prezentacji nowego logotypu Pandora przekonuje, że róż nie jest już uważany za infantylny kolor, a manifestację silnych, pewnych siebie kobiet. W ślad za hasłem przewodnim jesiennej kampanii, „Wszystko, co kochasz”, goście zachęcani byli do wpisywania na specjalnie przygotowanej ścianie haseł symbolizujących to co w ich życiu ma największe znaczenie.
+1
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas