Source Essentielle od L'Oréal Professionnel

Source Essentielle od L'Oréal Professionnel to nowa wegańska gama do pielęgnacji włosów przeznaczona do profesjonalnego użytku w salonie fryzjerskim oraz codziennej pielęgnacji włosów w domu. Charakterystyczna dzięki kwiatom zawartym w pięknych, transparentnych buteleczkach szamponu oraz olejku.

Source Essentielle od L'Oréal Professionnel
Source Essentielle od L'Oréal Professionnel 123RF/PICSEL

Laboratoria L'Oréal, tworząc Source Essentielle, musiały zmierzyć się z podwójnym wyzwaniem. Ich ambicją było połączenie nie tylko naturalności i wydajności, ale również inkluzja botanicznych elementów, które są na stałe zanurzone w formule. Gama skomponowana jest z 80-100% wysokiej jakości, naturalnie pozyskiwanych składników. Marka jest transparentna - na opakowaniach komunikuje zarówno pochodzenie, jak i działanie poszczególnych składników produktów.

Source Essentielle to także wzór zrównoważonej innowacji i konsumpcji, jest pierwszą profesjonalną linią produktów do pielęgnacji włosów, która może być wielokrotnie napełniana w salonie a eko-design opakowania pozwala zminimalizować szkodliwy wpływ na środowisko.

Source Essentielle jest gamą przeznaczoną do profesjonalnego użytku w salonie fryzjerskim oraz codziennej pielęgnacji włosów w domu. Składa się z 4 gam - każda została stworzona po to, aby odpowiedzieć na indywidualne potrzeby włosów naszych konsumentów.

Source Essentielle. Daily. Do codziennego stosowania - gama dedykowana włosom normalnym i cienkim.

Szampon - formuła z esencją z liści akacji i aloesu zawiera 80% składników pochodzenia naturalnego. Delikatnie oczyszcza i nadaje włosom lekkości i połysku. Pojemność: 300 ml. Cena: ok. 77* PLN.

Daily Detangling Cream - odżywka do codziennego stosowania. Zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego. Ułatwia rozczesywanie. W 1 min. włosy odzyskują miękkość i blask. Formuła oparta o esencję z aloesu, olej z pestek słonecznika i olej kokosowy. Pojemność: 200 ml.  Cena: ok. 92 PLN.

Source Essentielle. Delicate. Delikatna skóra głowy

Szampon
- formuła z kwiatem nagietka i ekstraktem z kwiatu rumianku, zawiera 80% składników pochodzenia naturalnego. Łagodnie oczyszcza i pielęgnuje delikatną skórę głowy. Pojemność: 300 ml. Cena: ok. 77 *PLN.

*uzupełnienie szamponu w salonie fryzjerskim: -30% ceny detalicznej

Source Essentielle. Nourishing. Odżywienie - gama dedykowana włosom suchym i uwrażliwionym.

Szampon - formuła z kwiatem jaśminu i olejem sezamowym zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego. Łagodnie oczyszcza i głęboko odżywia. Pojemność: 300 ml. Cena: ok. 77* PLN.

Nourishing Balm - odżywcza maska do włosów suchych i uwrażliwionych. Zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego. W 5 min. włosy odzyskują miękkość i nawilżenie. Formuła oparta o olej sezamowy, kokosowy i z pestek słonecznika. Pojemność: 300 ml. Cena: ok. 92 PLN.

Nourishing Oil - olejek w 100% zawierający składniki pochodzenia naturalnego. Wzbogacony o m.in. lawendę, wyciąg z kwiatu jaśminu, olej z pestek słonecznika i olej kokosowy. Niezbędnik dla blasku i odżywienia włosa. Aplikować 3-6 kropli na mokre lub suche włosy. Pojemność: 70 ml.  Cena: ok. 92 PLN.


 Source Essentielle. Radiance. Blask włosów koloryzowanych.

Radiance Balm - maska do włosów koloryzowanych. Zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego. W 5 min. włosy odzyskują blask i nawilżenie. Formuła oparta m.in. o ekstrakt z miąższu figi i olejek z pestek słonecznika. Pojemność: 250 ml. Cena: ok. 92 PLN.

Radiance Oil - olejek w 100% zawierający składniki pochodzenia naturalnego. Wzbogacony o m.in. lawendę, kocankę ogrodową, olej z pestek słonecznika i olej kokosowy. Niezbędnik do odzyskania blasku włosów koloryzowanych. Aplikować 3-6 kropli na mokre lub suche włosy. Pojemność: 70 ml. Cena: ok. 92 PLN.

Shampoo Bar - Przyjdź i uzupełnij swoją buteleczkę w salonie!

Source Essentielle umożliwia Klientom ponowne uzupełnienie buteleczki z szamponem bezpośrednio w salonie fryzjerskim w Shampoo bar. Tę samą buteleczkę można napełnić do 3 razy, zaś specjalne oznaczenia na opakowaniu szamponu umożliwiają transparentną komunikację produktów. Dzięki tej innowacji redukujemy zużycie plastiku o 30%. To ważny krok w rozwoju marki L'Oréal Professionnel i znak, że zmierzamy w kierunku bardziej zrównoważonej konsumpcji w salonach.

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas