Gwyneth Paltrow w roli ikon stylu

Gwyneth Paltrow w najnowszej kampanii reklamowej Max Factor wcieliła się w ikony stylu XX wieku. Kampania nawiązuje do setnej rocznicy marki Max Factor i wpływu gwiazd kina oraz estrady na bieg jej historii.

article cover
materiały prasowe

Gwyneth Paltrow w roli ikon stylu

Jako Audrey Hepburn reprezentuje lata 50. Look lansowany przez aktorkę w filmie „Śniadanie u Tiffany’ego jest ponadczasowy i niezwykle elegancki.
Następnie Gwyneth wcieliła się w seksowną Brigitte Bardot z lat 60. Blond piękność była propagatorką nieskrępowanej kobiecości, a jej charakterystyczny makijaż oczu imitowały kobiety na całym świecie.
W latach 70. królową stylu była Farrah Fawcett, gwiazda „Aniołków Charliego”.
Niekwestionowaną ikoną lat 80. jest Madonna. Kontrowersyjna i ekstrawagancka, nie bała się eksperymentów.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas