Ekskluzywny Menel w kampanii marki Wrangler

Marka Wrangler stawia na nową filozofię. Platforma Born Ready Adventures ma być inspiracją do przełamywania codziennej rutyny i zmieniania jej w spontaniczną przygodę. We wrześniu ruszyła kampania promująca nową linię produktów o nazwie Ready. W jej skład wchodzą stylowe dżinsy wykonane z innowacyjnej wodoodpornej i utrzymującej ciepło tkaniny, które nadają się zarówno do pracy, jak i na wieczorne wyjście czy weekendowy wypad za miasto. Wrangler zaprosił do współpracy znanego miłośnika przygód Alastaira Humphreysa oraz Kamila Pawelskiego - autora bloga Ekskluzywny Menel.

materiały prasowe

Ekskluzywny Menel w kampanii marki Wrangler

Kampania ma na celu promocję nowej filozofii marki Wrangler. Born Ready opiera się na tworzeniu z dżinsu innowacyjnych ubrań, które nie ograniczają użytkownika, ale żyją razem z nim.
Kampania ma na celu promocję nowej filozofii marki Wrangler. Born Ready opiera się na tworzeniu z dżinsu innowacyjnych ubrań, które nie ograniczają użytkownika, ale żyją razem z nim.
Kampania ma na celu promocję nowej filozofii marki Wrangler. Born Ready opiera się na tworzeniu z dżinsu innowacyjnych ubrań, które nie ograniczają użytkownika, ale żyją razem z nim.
Kampania ma na celu promocję nowej filozofii marki Wrangler. Born Ready opiera się na tworzeniu z dżinsu innowacyjnych ubrań, które nie ograniczają użytkownika, ale żyją razem z nim.
+1
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas