Tommy Hilfiger: Podróż pełna przygód

Marka Tommy Hilfiger przedstawia globalną kampanię reklamową na sezon wiosna 2016 zatytułowaną „Wish You Were Here”.

materiały prasowe

Tommy Hilfiger: Podróż pełna przygód

Nasza kampania na sezon wiosna 2016 powstała z inspiracji niekończącymi się wakacjami na wyspach - mówi sam Tommy Hilfiger
Swobodny, wyspiarski styl i kolory przywodzą na myśl pełną przygód podróż po Karaibach
Zainspirowana egzotycznymi wakacjami na wyspach Saint Vincent i Grenadyny, swoim eklektycznym, uduchowionym stylem kampania jest pochwałą spokojnego, swobodnego życia, jakie wiodą mieszkańcy Karaibów
Towarzyszyła jej ekipa przystojniaków-podróżników: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett oraz Darius Trabalza Haynes
+8
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas