Reklama

Tak gwiazdy wspierają najuboższe dzieci

13 lipca w warszawskiej restauracji Aioli Inspired by Mini odbyły się dwie premiery. Ambasadorzy kampanii Jem Drugie Śniadanie prezentowało nowe menu, w którym znalazły się ich autorskie kanapki. Premierę miał również spot społeczny STOP NIEDOŻYWIENIU, zwracający uwagę na problem niedożywienia dzieci . Czwórka ambasadorów kampanii Jem Drugie Śniadanie – Katarzyna Glinka, Zosia Ślotała, Michał Będźmirowski (ModnyTata.pl) oraz Andrzej Krzywy przygotowała kanapki, które od wczoraj znalazły się w weekendowym menu obu restauracji AIOLI (Aioli Cantine Bar Cafe Deli oraz Aioli Inspired by Mini). Wspólny projekt Jem Drugie Śniadanie oraz Aioli wspiera walkę z niedożywieniem – część dochodu ze sprzedaży kanapek trafi do Programu Dożywiania PAJACYK. Kanapki dostępne będą w weekendy (sobota-niedziela) w porze śniadań (9:00-12:00) do końca września. Styl.pl jest parterem akcji.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama