Answear finalizuje przejęcie Sneakerstudio i PRM, tworząc nowy koncept dla entuzjastów premium street fashion
Artykuł sponsorowany
1 czerwca Answear.com, jeden z najszybciej rozwijających się e-commerce modowo-lifestylowych, sfinalizował transakcję przejęcia sklepów Sneakerstudio i PRM. Zgodnie z wypracowaną wspólnie strategią rozwoju, celem oferowania klientom jeszcze szerszej gamy unikalnych produktów, powstaje topowe miejsce zakupów high-end sneakers & clothing pod szyldem PRM.com.
Z początkiem czerwca Sneakerstudio zmienia się w PRM.com. Koncepcja nowego PRM.com to odpowiedź na potrzeby wielkomiejskiej społeczności poprzez oferowanie wyselekcjonowanych marek high-end sneakers & clothing i aktywności promujących szeroko rozumianą kulturę i design.
PRM.com: Nowa era streetwear'u - połączenie mocy i stylu dla współczesnych entuzjastów
"Łączymy siły obu zespołów w misji stworzenia wyjątkowego miejsca dla entuzjastów współczesnego streetwear’u z bardzo mocną ofertą high-end street fashion. Oczywiście, kluczowym elementem nadal pozostają sneakersy, a na nowym PRM.com na pewno nie zabraknie topowych i pożądanych modeli. Mogę zagwarantować, że to dopiero początek i już rozpoczęliśmy pracę nad dalszym rozwojem platformy zakupowej. Czujemy, że ten obszar nie jest w pełni zagospodarowany, dlatego chcemy pozyskiwać nowe marki, oferować wyjątkowe kolaboracje i kolekcje specjalne. Mamy nadzieję, że nasz plan na nowy PRM przypadnie do gustu dotychczasowym klientom PRM i Sneakerstudio oraz szybko stanie się kultowym miejscem zakupów dla fanów współczesnego, ulicznego stylu." - mówi nowy Dyrektor Marki PRM, Kamil Bajołek - "Dołącza do nas także niesamowicie kreatywny zespół, który zasłynął na rynku bogatym portfolio produkcji wizerunkowych. Kampania launchowa, którą można zobaczyć od 1 czerwca także na nowej stronie PRM.com, jest tego doskonałym przykładem."
"Chcemy, aby PRM był czymś więcej niż tylko sklepem - naszym celem jest, aby było to wyjątkowe miejsce nie tylko ze względu na unikalny produkt, ale też działania rezonujące z tkanką miejską w obszarach kultury, muzyki i designu." - mówi Dyrektor Marketingu Marki PRM, Jakub Sztyler - "Przed nami ekscytujące wyzwanie i jestem przekonany, że połączenie sklepów Sneakerstudio i PRM oraz współpraca z Answear pozwoli nam na tworzenie kolejnych, niesamowitych projektów pod szyldem nowego PRM."
Answear.com łączy siły z PRM, wprowadzając nowy segment i podbijając rynek premium i luksusowych produktów
Dzięki nowemu konceptowi Answear.com rozszerzy swoją działalność o nowy segment i grupy klientów - w szczególności Gen Z oraz klientów zainteresowanych produktami premium oraz luksusowymi. Pozwoli to także jeszcze mocniej wyróżnić się na tle konkurencji, zarówno pod względem oferty, jak i grupy docelowej oraz komunikacji.
Działające dotychczas Sneakerstudio w swojej ofercie posiadało produkty marek, takich jak: Adidas Originals, New Balance, Carhartt czy Veja. Firma prowadziła sklepy internetowe w krajach CEE, a także sprzedawała swoje produkty na rynkach zachodnioeuropejskich. Z kolei w ofercie PRM królowały marki luxury streetwear & fashion, m.in.: Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV czy Rick Owens. Sprzedaż odbywała się poprzez globalną witrynę internetową i warszawski butik marki.
PRM: Nowa oferta pełna unikatowych marek i pożądanych światowych projektantów
"W ofercie nowego PRM już teraz można znaleźć wiele unikatowych marek i produktów, zarówno od znanych szerszemu gronu brandów, jak i bardziej niszowych, ale pożądanych topowych światowych projektantów. Projekt PRM zrodził się w naszych głowach ponad dwa lata temu i jestem dumny z drogi jaką przeszedł do tego momentu, a także z faktu, że tak silny podmiot, jak Answear, również dostrzegł w nim potencjał. Od kilku miesięcy prowadziliśmy intensywne prace nie tylko nad doprowadzeniem transakcji do końca, ale także, nad dalszym rozwojem oferty. Po wprowadzeniu z sukcesem niesamowicie pożądanych produktów A Bathing Ape czy kultowego Drole de Monsieur ze swoim słynnym hasłem "Not from Paris Madame", wkrótce czekają kolejne niespodzianki. Będziecie mogli je znaleźć zarówno na stronie jak i naszym butiku w Warszawie." - mówi Łukasz Lepczyński, założyciel Snaekerstudio i PRM, który w połączonych strukturach będzie pełnił funkcję Doradcy Zarządu ds. Rozwoju Marki PRM oraz będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych marek do oferty sklepu. "Sneakerstudio to była piękna historia, wiele ciekawych projektów i współprac, ale przyszła pora zrobić kolejny krok, dlatego podjęliśmy decyzję o połączeniu tych brandów. Jestem przekonany, że to nie koniec, a dopiero początek niesamowitej przygody".
Czy wiesz, gdzie znajdziesz wszystkie marki PRM w jednym miejscu?
Wszystkie dotychczas oferowane przez Sneakerstudio i PRM marki są już dostępne na stronie PRM.com. Zakupy można dokonywać również w butiku przy ulicy Świętokrzyskiej 16 w Warszawie.
Artykuł sponsorowany