Reklama

Reklama

Papryka nafaszerowana smakiem

Jest zdrowa, zawiera czterokrotnie więcej witaminy C niż cytryna. Można ją wykorzystać w wielu potrawach. Wybierz te, na które masz największą ochotę i wykorzystaj nasze przepisy.

Składniki

  • 35 dag mielonego mięsa
  • 5 czerwonych papryk
  • ząbek czosnku
  • cebula
  • 2 łyżki posiekanej kolendry
  • torebka ryżu
  • sól, pieprz i cukier
  • po puszce czerwonej fasoli, kukurydzy i krojonych pomidorów
  • 10 dag żółtego sera
  • po łyżeczce mielonej papryki, kminu rzymskiego
  • posiekana papryczka chili
  • oliwa

Sposób przygotowania:

1. Na patelni na oliwie zeszklij pokrojoną cebulę i starty czosnek, po chwili włóż mięso i dokładnie obsmaż. Następnie dodaj papryczkę chili, fasolę (z zalewą) oraz kukurydzę (bez zalewy) i wymieszaj. Wrzuć pomidory i cukier. Dopraw wszystko solą i pieprzem. Mieszając, zagotuj. Farsz połącz z ugotowanym ryżem i nakładaj do połówek papryk. 

2. Piecz w temp. 180°C przez 20 minut. Pięć minut przed końcem pieczenia posyp papryki serem. Udekoruj kolendrą.

Zobacz także:

Reklama


Na Żywo

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy