Dla asystentów zarządu i kierowników biura

Office Management Meeting ogólnopolskie spotkanie office managerów i asystentów zarządu.

W dobie gwałtownych zmian w świecie biznesu, asystenci zarządu i kierownicy biura nigdy nie byli bardziej niezbędni niż są dzisiaj
W dobie gwałtownych zmian w świecie biznesu, asystenci zarządu i kierownicy biura nigdy nie byli bardziej niezbędni niż są dzisiaj123RF/PICSEL

Donald Trump powiedział "Jeśli chcesz zrobić dobry biznes, najpierw zatrudnij dobrą asystentkę." Tę opinię,  jednego z najbogatszych i najbardziej przedsiębiorczych managerów na świecie, można odnieść nie tylko do asystentów  zarządu,  ale  również  do  office  managerów.  Obie  grupy  pełnią  niejednokrotnie  funkcję  niezastąpionych  doradców w biznesie swoich przełożonych.  

Już na początku lipca Nowoczesna Firma S.A. stworzy przestrzeń, w której spotkają się wysokiej klasy profesjonaliści z obszaru office management.  Konferencja Office Management Meeting odbędzie się w dniach 1 - 2 lipca 2013 w Hotelu Narvil w Serocku. Dostarczymy rozwiązania i umiejętności  potrzebne  do  dobrego  funkcjonowania  w  życiu  osobistym  i  zawodowym.

W dobie gwałtownych zmian w świecie biznesu, asystenci zarządu i kierownicy biura nigdy nie byli bardziej niezbędni niż są dzisiaj. Oczekuje się, że mają zrobić wszystko, aby utrzymać firmę w jak najlepszej kondycji i jak najbardziej odciążyć z obowiązków swojego przełożonego. Ich sukces zależy od bycia na tyle wszechstronnym, by umieć znaleźć rozwiązania zarówno w sprawach biznesowych jak również w obszarach spoza specjalistycznej wiedzy innych pracowników. Dla utalentowanego człowieka, może ono służyć jako niewyczerpane źródło rozwoju zawodowego.  

W programie Konferencji Office Management Meeting 

Spotkania z interesującymi gośćmi:

- Tomaszem Kammelem "Jak gadać, żeby się dogadać" - o komunikacji w biznesie

- Sue France Budowanie relacji 360° oraz Zarządzanie sobą w czasie.  

- Kilkanaście prelekcji i mini - warsztatów w obszarach:

  • planowania eventów, spotkań biznesowych
  • negocjacji z kontrahentami
  • zarządzania dokumentacją Spółki
  • optymalizacji kosztów zarządzania biurem
  • wizerunku biznesowego
  • technik zarządzania zadaniami

Uczestnikom gwarantujemy:

  • praktyczne warsztaty dostarczające sprawdzone rozwiązania
  • networking z innymi profesjonalistami i wymianę doświadczeń
  • nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem
  • pozyskanie wiedzy od najlepszych w branży
  • praktyczne porady jak zostać niezastąpionym partnerem w biznesie
  • nową wiedzę potrzebną do funkcjonowania w codziennym środowisku biznesowym
  • całodzienne konsultacje makijażowe
  • pobyt w luksusowym hotelu z możliwością relaksu

Szczegółów szukaj na stronie: www.ommeeting.pl.

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas