Kolejna edycja The Look of The Year
Rozpoczyna się kolejna edycja najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu modelingowego The Look of The Year. Gala finałowa wydarzenia odbędzie się jesienią! Prezentujemy wyjątkową sesję zdjęciową kampanii The Look of The Year 2017 z udziałem laureatów zeszłorocznej edycji!
- Główną inspiracją kampanii The Look of The Year na rok 2017 był backstage pokazów mody. Wszystkie kadry są ciasne i dynamiczne. Pokazują one energię, która jest wszechobecna za kulisami modowego wydarzenia. Kampania bazuje na bieli i szarości, która jest jednym z mocniejszych trendów na wiosnę i lato 2017. Ważną role odgrywają też kolory ziemi, które przeżywają aktualnie drugą młodość - mówi Malwina Sulima, fotograf konkursu i autorka sesji. Za stylizacje sesji odpowiadał Maciej Dąbroś.
W kampanii promocyjnej tegoroczną edycję The Look of The Year wzięli udział laureaci z roku 2016: Robert Kapica (zwycięzca polskiej i światowej edycji TLOTY), Natalii Kozicz (zwyciężczyni polskiej edycji) oraz Zuza Gawrysiak (TLOTY Party.pl) i Alek Toporek (TLOTY Najlepsze Włosy). Castingi i eliminacje do The Look of The Year 2017 rozpoczną się w marcu.
- Kryteria dla kobiet: wiek 15-22, wzrost minimum 173 cm
- Kryteria dla mężczyzn: wiek 15-26, wzrost minimum 183 cm
- Rokrocznie polska edycja The Look of The Year cieszy się coraz większą popularnością wśród młodych osób, czego dowodem są sukcesy modelek i modeli, którzy zaczęli swoje kariery od zwycięstwa w konkursie. Zwycięzcą zeszłoroczngo światowego finału został Polak, Robert Kapica. Tym samym jest on pierwszym mężczyzną i Polakiem w historii, który wygrał The Look of The Year - mówi Igor Włodarczyk, PR Manager konkursu.
The Look of The Year to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs modelingowy na świecie. Od ponad 30 lat, w ponad 50 krajach na świecie poszukujemy nowych twarzy świata mody. Konkurs to początek wielkich karier ikon mody takich jak: Cindy Crawford, Gisele Bundchen czy Kasia Smutniak.