Królowa Elżbieta II. Wyprawa na podbój mediów społecznościowych

Brytyjska królowa idzie z postępem. Wie, że w tej chwili rządzą media społecznościowe. Jak dotrzeć do użytkowników? To pytanie najwyraźniej prześladuje Elżbietę II. Dlatego monarchini jest gotowa zapłacić ponad dwieście tysięcy złotych osobie, która rozhula: Instagrama, Facebooka i Twittera książęcej rodziny.

Getty Images

Królowa Elżbieta II. Wyprawa na podbój mediów społecznościowych

Chętni swoje CV mogą wysyłać do 24 grudnia. Drugi etap rekrutacji, rozmowy kwalifikacyjne, odbędzie się już w nowym roku.
Dlatego na królewskim dworze trwają poszukiwania eksperta w tej dziedzinie. Osoby, która ma pomysł na to, jak zarządzać zespołem menadżerów odpowiedzialnych za wizerunek rodziny królewskiej w mediach społecznościowych.
Na oficjalnej stronie pałacu pojawiło się ogłoszenie dedykowane specjaliście: "head of digital engagement". Osoba zatrudniona na tym stanowisku możne liczyć na zarobki w wysokości 45-50 tys. funtów rocznie (225-250 tys. zł).
Co w zamian? Priorytetem jest wizerunek królowej Elżbiety II w mediach społecznościowych. Ma zachwycać użytkowników sieci.
+6
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas