Królowa Elżbieta II. Wyprawa na podbój mediów społecznościowych

Brytyjska królowa idzie z postępem. Wie, że w tej chwili rządzą media społecznościowe. Jak dotrzeć do użytkowników? To pytanie najwyraźniej prześladuje Elżbietę II. Dlatego monarchini jest gotowa zapłacić ponad dwieście tysięcy złotych osobie, która rozhula: Instagrama, Facebooka i Twittera książęcej rodziny.

article cover
Getty Images

Królowa Elżbieta II. Wyprawa na podbój mediów społecznościowych

Chętni swoje CV mogą wysyłać do 24 grudnia. Drugi etap rekrutacji, rozmowy kwalifikacyjne, odbędzie się już w nowym roku.
Dlatego na królewskim dworze trwają poszukiwania eksperta w tej dziedzinie. Osoby, która ma pomysł na to, jak zarządzać zespołem menadżerów odpowiedzialnych za wizerunek rodziny królewskiej w mediach społecznościowych.
Na oficjalnej stronie pałacu pojawiło się ogłoszenie dedykowane specjaliście: "head of digital engagement". Osoba zatrudniona na tym stanowisku możne liczyć na zarobki w wysokości 45-50 tys. funtów rocznie (225-250 tys. zł).
Co w zamian? Priorytetem jest wizerunek królowej Elżbiety II w mediach społecznościowych. Ma zachwycać użytkowników sieci.
+6
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas