Lady Business Club w Lublinie

Lady Business Club właśnie ruszył w Polskę! Pierwszy na mapie był Lublin - prawdziwe zagłębie kobiecych biznesów.

klub
klubmateriały prasowe
Emilia Bartosiewicz – właścicielka Lady Business Club, Małgorzata Matysiak – właścicielka Aesthetic, Kinga Rusin – dziennikarka i współwłaścicielka ekokosmetyków Pat & Rub i Mirosława Gałan – prezes Multi Frigo Sp. z o.o.
Emilia Bartosiewicz – właścicielka Lady Business Club, Małgorzata Matysiak – właścicielka Aesthetic, Kinga Rusin – dziennikarka i współwłaścicielka ekokosmetyków Pat & Rub i Mirosława Gałan – prezes Multi Frigo Sp. z o.o.materiały prasowe

Lady Business Club właśnie ruszył w Polskę! Pierwszy na mapie był Lublin - prawdziwe zagłębie kobiecych biznesów.

Sukces i satysfakcja w biznesie - być może wielokrotnie powtarzany temat, jednak i tym razem, z pewnością wzbudził wiele pozytywnych emocji wśród uczestniczek spotkania, które odbyło się 26 marca w Grand Hotelu Lublinianka w Lublinie. Jednym z mierników sukcesu jest zdecydowanie jego widoczność, dlatego motto Lady Business Club to promuj siebie i swoją firmę. Każda kobieta biznesu, powinna znaleźć swój styl, określić swój wizerunek i zbudować lub wzmocnić swoją osobistą markę!

"Sukces polega na tym, że zdobywa się to co się chciało." Jednak czy sukces to tylko realizacja naszych celów, marzeń i pragnień? Z pewnością sukces jest różny podobnie jak różne były  kobiety, uczestniczki spotkania w Lublinie, które reprezentowały różne biznesy, od własnego hotelu, salonu spa, kawiarni, autorskiej biżuterii, projektowania wnętrz, aż po agencję detektywistyczną. Jednak problem pojawia się w momencie, gdy chcemy mówić o sukcesie - nie wszystkie kobiety umieją i chcą o nim mówić, podkreślać swoje osiągnięcia. 

Do tego właśnie, między innymi, przekonywały:  Małgorzata Matysiak - właścielka Centrum Kreowania Wizerunku Aesthetic, Mirosława Gałan - założycielka i prezes Multi Frigo Sp. z o.o. oraz Kinga Rusin - dziennikarka, współwłaścielka i współtwórczyni marki Pat & Rub. Spotkanie prowadziła jak zawsze właścicielka marki Lady Business Club - Emilia Bartosiewicz.

Spotkanie uświadomiło uczestniczkom, że należy pamiętać, że to my same jesteśmy odpowiedzialne za to, jak widzą nas inni. Przecież to my, nikt inny, malujemy nasz autoportret, kreujemy nasz wizerunek, zatem opowiadajmy innym o naszych sukcesach i osiągnięciach, nie bójmy się tego! I jak mawiał Napoleon Bonaparte "Najlepszym mówcą na świecie jest sukces."

Styl.pl jest patronem spotkań Lady Business Club.

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas