Michelle Hunziker gwiazdą LOVY BAG

article cover
Getty Images

Michelle Hunziker gwiazdą LOVY BAG

Michelle Hunziker
Michelle Hunzikermateriały prasowe
Michelle Hunziker
Michelle Hunzikermateriały prasowe
Michelle Hunziker
Michelle Hunzikermateriały prasowe
Michelle Hunziker
Michelle Hunzikermateriały prasowe
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. materiały promocyjne
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. materiały promocyjne
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. materiały promocyjne
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. materiały promocyjne
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
 Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości.
Piękna i utalentowana Michelle Hunziker w kampanii LOVY BAG Trussardi uosabia nowoczesną Alicję w Krainie Czarów, we współczesnej odsłonie tej opowieści. W filmie reklamowym przygotowanym przez Virgilio Villoresi widzimy surrealistyczną podróż bohaterki między przeszłością a przyszłością. Mama trójki dzieci, aktywna, dynamiczna, zaangażowana w liczne działania prospołeczne - została wybrana do kampanii LOVY BAG, ponieważ uosabia kobietę, dla której torebka została stworzona – nowoczesną i odważną, a jednocześnie ceniącą tradycyjne wartości. Getty Images
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?