Najlepsi projektanci w Galerii Mokotów
Bohoboco, Bizuu, Lidia Kalita, Robert Kupisz i Mariusz Przybylski to tylko część marek znanych polskich projektantów, których ubrania i dodatki można kupić w The Designer Gallery - specjalnej modowej strefie warszawskiej Galerii Mokotów. W czwartek 6 kwietnia zainaugurowano w niej nowy sezon.
Dyrektor kreatywną The Designer Gallery jest Kasia Sokołowska. Ceniona reżyserka pokazów mody czuwa nad artystyczną stroną projektu i zaprasza do współpracy najbardziej obiecujące marki, które pojawiają się w ramach pop-up stores - butików, w których dostępne są projekty do tej pory dostępne wyłącznie on-line, bądź w atelier projektantów. Kilka dni temu właśnie w pop-up stores pojawiły się m.in. Bodymaps, ShallWe czy Balagan/ Elementy.
Na klientów Galerii Mokotów w The Designer Gallery czekało 6 kwietnia wiele atrakcji, m.in. specjalnie na ten wieczór zaaranżowane witryny sklepowe i wyjątkowo atrakcyjne oferty butików.
Nowym miejscem jest również Warsaw Concept Store - powierzchnia dedykowana specjalnie dla projektantów zarówno znanych i o ugruntowanej pozycji na rynku, jak ich tych, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie modowym, a także dla dystrybutorów światowych marek.
W Warsaw Concept Store dostępne są m.in. propozycje Just Paul, Bunny the Star, Zuo Corp, Mariusza Brzezińskiego, Andy&Mag, duetu Paprocki & Brzozowski, Thecadess, Chaos, Milago, VaBene, Juko Design i wielu innych.
- W Polsce galeria handlowa jest najlepszym miejscem na sprzedaż mody i akcesoriów - mówi Karolina Gadzimska, specjalistka marketingu marek luksusowych. - Galeria Mokotów jest jedną z najlepszych, jeśli chodzi o klienta docelowego, świadomego trendów, mody.
Dla projektantów tworzących zazwyczaj "krótkie", nie masowe kolekcje, wystawienie swoich kreacji w galerii handlowej, to znacznie zbliżenie się do klientów.
Szlachetne materiały, dbałość o detale - to znaki rozpoznawcze wszystkich kolekcji Mariusza Przybylskiego, które od kliku dni można kupić także w Galerii Mokotów.
- Zrobiliśmy badania, z których wynika, że nasza klientka i nasz klient są właśnie tutaj - przyznaje Mariusz Przybylski.
Celem The Designer Gallery jest nie tylko zdobycie klientów, ale też pokazywanie Polakom, jakie są aktualne trendy.
- Chcemy odczarować polską ulicę, aby pojawiły się na niej kolory, jak na światowych wybiegach - mówi Zuzanna Wachowiak, projektantka Bizuu.