NYX Cosmetics otwiera pierwszy sklep w Polsce
NYX Cosmetics na nowo pojawia się w Polsce i otwiera pierwszy pełnoasortymentowy sklep w warszawskiej Galerii Mokotów.
NYX Cosmetics to profesjonalna i już kultowa marka makijażowa założona w Los Angeles w 1999 roku przez makijażystkę Toni Ko, dedykowana tzw. make-up junkies, czyli osobom zakręconym na punkcie makijażu, która łączy dostępność marek popularnych z artyzmem i jakością marek luksusowych. 4 czerwca odbędzie się Wielkie Otwarcie pierwszego pełnoasortymentowego sklepu NYX w warszawskiej Galerii Mokotów. W sklepie o powierzchni 60 m2 będzie dostępne pełne portfolio marki złożone z ponad 1800 produktów.
W portfolio NYX znajduje się ponad 1800 produktów ze wszystkich kategorii makijażowych (usta, oczy, brwi, twarz, paznokcie - wszystkie dostępne w kilkudziesięciu, a nawet kilkuset wariantach kolorystycznych), jak również szeroki asortyment produktów profesjonalnych takich jak pędzle, kuferki makijażowe, krzesła do makijażu i inne akcesoria oraz zaawansowane kosmetyki (bazy pod makijaż, palety, spraye utrwalające, produkty do konturowania, rozświetlania).
Sukces NYX leży nie tylko w bogatym asortymencie, ale również w skutecznym modelu strategii marketingowej w całości opartym na komunikacji digitalowej i obecności w mediach społecznościowych. Produkty NYX będą dostępne w firmowych butikach marki zlokalizowanych w największych miastach Polski, głównie w popularnych galeriach handlowych. Pierwszy taki sklep otwiera się już 4 czerwca w warszawskiej Galerii Mokotów.
Wyjątkowość sklepów NYX polega na ich interaktywności i wykorzystaniu tzw. UGC (user generated content, treści tworzone przez użytkowników) wyświetlanych na zainstalowanych w sklepie ekranach i tabletach. Unikalny charakter butiku jest również tworzony przez profesjonalną obsługę sklepu, należącą do grupy make-up junkies. Powstanie również firmowy sklep internetowy, który umożliwi dostawę produktów do make-up junkies w całej Polsce.