W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu "New York Times". W książce "W market[r]ingu" hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social mediów.
Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy - kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści. Mocny lewy prosty - tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać "ciosy" sprawnie, aby nie polec w walce?
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich Czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie prawych sierpowych zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważny jest autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty "Kup", "Promocja!", ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.
"W market[r]ingu" to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.
"(...) jak już zrozumiemy zasady rządzące sportem mediów społecznościowych, będziemy w stanie przenieść wiedzę wyniesioną z tego ringu na dowolną inną platformę, która pojawi się w przyszłości. I to jest właśnie świetne przesłanie."
Autor
"Specjaliści od marketingu nigdy wcześniej nie mieli tak wielu możliwości, aby dotrzeć do konkretnego odbiorcy we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. W swój charakterystyczny, bezkompromisowy sposób Gary Vaynerchuk dzieli się mnóstwem istotnych wskazówek, które pozwolą usprawnić Twój biznes w oparciu o media społecznościowe." Beth Comstock, dyrektor generalny General Electric
"W czasach gdy publikowanie treści w Internecie powoduje istny mętlik w głowie, książka Gary'ego Vaynerchuka to idealne lekarstwo na te "dolegliwości" mediów społecznościowych." Sree Sreenivasan, dyrektor ds. cyfryzacji na Uniwersytecie Columbia
Gary Vaynerchuk - autor bestsellerowych książek z rankingu magazynu "The New York Times". Jest jednym z pierwszych przedsiębiorców, który swój sukces zbudował na... opowiadaniu historii. Jego agencja konsultingowa (VaynerMedia) specjalizująca się w opracowywaniu m.in. strategii na social media, współpracuje ze spółkami rankingu Fortune 500. Magazyn "Businessweek" wybrał go, wśród 20 innych top managerów, przedsiębiorcą - jako wzór do naśladowania, a stacja CNN zaliczyła go do grona 25 czołowych inwestorów serwisu Twitter.