Wokalistka Spice Girls wraz ze swoją córką i matką wystąpiła w reklamie bielizny

Nie pierwszy raz Scary Spice bierze udział w reklamie bielizny. Mel B. ma za sobą już wiele tego typu współpracy, jednak tym razem sesja była wyjątkowa. Nie tylko przez wzgląd na udział w niej najbliższych wokalistce kobiet: matki i córki, ale także biorąc pod uwagę warunki, jakie postawiła Melania Brown marce, z którą współpracuje.

Fani liczą, że Spice Girls pojawią się jeszcze razem na scenie
Fani liczą, że Spice Girls pojawią się jeszcze razem na scenieStephen Sweet / Rex Features/EAST NEWSEast News

Matka i córka Mel B.

Mel B została gwiazdą najnowszej kolekcji bielizny i strojów kąpielowych - nie jest to zaskakująca wiadomość, bo była Spicesetka ma na koncie wiele tego typu współprac. Największe zainteresowanie budzą jej towarzyszki z sesji zdjęciowej: w roli modelek wystąpiły starsza córka Melanie Brown, 24-letnia Phoenix i matka piosenkarki, 68-letnia Andrea.

Phoenix jest najstarszym z trojga dzieci "Scary Spice". Jej ojcem jest holenderski tancerz Jimmy Gulzar, który był mężem Mel B od 1998 do 2000 r. Jeśli chodzi o Andreę Brown, matkę Melanie, jest ona rodowitą Angielką, która wyszła za mąż za pochodzącego z Karaibów Martina Browna. Rodzice Mel B rozwiedli się, gdy była dzieckiem.

Mel B. zdradza sekrety swojej bielizny

Mel B zdecydowała się pozować dla brytyjskiej marki bieliźnianej Pour Moi i to ona wciągnęła w to najbliższe sobie kobiety. "To był mój pomysł, aby zaangażować mamę i córkę w sesję zdjęciową. Świetnie się bawiłyśmy!" - dodała. A poza tym każda dowiedziała się czegoś praktycznego. "Wszystkie trzy zdałyśmy sobie sprawę, że nosiłyśmy staniki w złym rozmiarze, więc to było trochę jak objawienie" - zdradziła Melanie Brown.

Melanie Brown nie zgodziła się na retusz zdjęć

Chodzi o to, by czuć się fantastycznie, czuć się pewnie i celebrować kobiety o różnych kształtach, rozmiarach i wieku. Chodzi o to, by być prawdziwym, nie być retuszowanym i nie traktować siebie zbyt poważnie.
Mel B.

Mel B mówi w rozmowie z "Women’s Health" o filozofii, jaka stoi za kampanią "Miej pewność siebie". Piosenkarka ustaliła z marką, że zdjęcia z kampanii nie będą retuszowane. Większość fotografii zostało wykonanych w letniej scenerii, w pobliżu przydomowego basenu.

Ponadto firma przekaże darowiznę na rzecz Women's Aid, której patronkami są Mel B i jej córka Phoenix. Organizacji, której celem jest walka z przemocą domową, ofiarami której są kobiety i dzieci. Spice Girls dołączyła do fundacji po rozwodzie z producentem filmowym i telewizyjnym, Stephenem Belafontem, który, według jej relacji, znęcał się nad nią psychicznie, fizycznie i finansowo.

Wojtek Mazolewski: "Muzyka to mój sposób komunikowania się ze światem". Zdanowicz pomiędzy wersamiINTERIA.PL
PAP/Styl.pl
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas