Reklama

Reklama

Nie do zatrzymania

Nowy film Always Nie do zatrzymania #jakdziewczyna pokazuje, w jaki sposób dziewczyny są ograniczane przez społeczne oczekiwania. Always zabiera głos w tej sprawie we współpracy z naukowcami oraz organizacją TED, by uczyć dziewczęta pewności siebie w okresie dojrzewania.

"Dziewczyny nie są odważne", "Dziewczyny nie są silne" te ograniczające dziewczęta opinie tylko pozornie pochodzą z minionej epoki. Nowy eksperyment społeczny Always ujawnia, że obecnie wiele dziewcząt czuje się ograniczane przez społeczne oczekiwania stawiane kobietom. W rzeczywistości wyniki ostatniego Badania Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie pokazują, że 53% z nich czuje się blokowane przez społeczeństwo, które dyktuje im, co powinny, a czego nie powinny robić. Dlatego Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej, przedstawia najnowszy film zatytułowany "Always Nie do zatrzymania #jakdziewczyna".

Reklama

We współpracy z Lauren Greenfield, wielokrotnie nagradzaną dokumentalistką, autorką wiralowego filmu "Always #jakdziewczyna" mającego premierę zeszłego lata, Always stworzyło nowy film, który podkreśla, że społeczne oczekiwania mają ogromny wpływ na pewność siebie dziewcząt, zwłaszcza w momencie wejścia w okres dojrzewania. Dziewczyny i kobiety w różnym wieku i z różnych środowisk zostały zapytane o to, czy kiedykolwiek usłyszały, że powinny coś zrobić lub nie powinny czegoś robić tylko dlatego, że są dziewczętami.

Wraz z nowym filmem "Always Nie do zatrzymania #Jakdziewczyna" rozpoczyna się kolejny etap kampanii Always #Jakdziewczyna - tworzenie Międzynarodowego Programu Nauczania Pewności Siebie Always, skierowanego do milionów dziewcząt z całego świata. Program oparty na najnowszych wynikach badań z zakresu budowania pewności siebie, jest opracowywany we współpracy Always z coachami oraz ekspertami. Program opiera się na 30-letnim doświadczeniu Always w edukacji o dojrzewaniu - zakłada się, że w ciągu roku dotrze on do 20 milionów dziewcząt w 65 krajach. Dodatkowo TED, organizacja non-profit promująca szczytne idee, zobowiązała się do wsparcia Always w nauczaniu pewności siebie młodych dziewcząt. W pierwszym etapie tej nowatorskiej współpracy Always i TED opracują zagadnienia wspierające budowanie pewności siebie oraz rozpowszechnią je poprzez TED-Ed, wiodącą platformę edukacyjną, która ułatwi przekazywanie materiałów dalej.

"Jesteśmy partnerem kampanii Always #Jakdziewczyna, ponieważ naszą misją jest popularyzowanie wartościowych idei. Naszym celem jest dotarcie do młodych dziewczyn w trudnym dla nich etapie życia" - powiedziała Stephanie Lo, Dyrektor Programowy TED-Ed. "Cieszymy się ze współpracy z Always, w ramach której stworzymy interesujące treści edukacyjne, by pomóc dziewczętom na całym świecie utrzymać pewność siebie w okresie dojrzewania i po nim" - dodała.

"Wierzę, że dla młodych kobiet ważne jest to, aby czuć wsparcie i motywację do realizowania swoich pasji" - mówi gwiazda serialu Gra o Tron, Maisie Williams. "Jestem pełna podziwu wobec działalności Always i jestem dumna, że mam swój udział we wspieraniu dziewczyn w byciu pewnymi siebie i Nie do zatrzymania #Jakdziewczyna" - dodaje.

"Wydawałoby się, że dziewczęta wierzą w to, że później będzie lepiej, ale w rzeczywistości - jak pokazują nasze najnowsze badania - jedna na dwie z nich uważa, że w ciągu najbliższych 10 lat młode dziewczyny będą ograniczane w tym samym lub nawet większym stopniu niż do tej pory", powiedziała Małgorzata Rokita, Dyrektor Marketingu Procter & Gamble. "Te zaskakujące statystyki to dla nas wszystkich znak, aby zachęcić dziewczyny do pokonywania powstrzymujących je ograniczeń i wesprzeć je w byciu Nie do zatrzymania."

Always zaprasza dziewczyny i kobiety z całego świata do przyłączenia się do akcji pokonywania swoich ograniczeń i dzielenia się z dumą tym, że są Nie do zatrzymania #Jakdziewczyna. Wystarczy zrobić zdjęcie, nakręcić film lub wysłać wiadomość, dodając hashtag #Jakdziewczyna. Każdy może zająć stanowisko w tej sprawie i pokazać wszystkim młodym dziewczętom, że mogą zrobić wszystko!

Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy