Reklama

Reklama

Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja: Gejowska historia miłosna w reklamie norweskiej poczty

Co roku reklamy świąteczne wzbudzają spore zainteresowanie, a czasami skrajne emocje. Tym razem norweska poczta wypuściła spot, w którym widzimy samotnego mężczyznę i zapracowanego Świętego Mikołaja. Jak potoczy się ich historia?

Norweska poczta Posten lubi zaskakiwać swoimi świątecznymi reklamami. W jednej z nich prezentowano Świętego Mikołaja jako wściekłego białego mężczyznę, a w innej listonosz miał udział w narodzinach Jezusa.

Co przedstawia norweska reklama świąteczna LGBTQ?

Tym razem reklama norweskiej poczty przedstawia miłosną historię samotnego mężczyzny i zapracowanego Świętego Mikołaja. Zatytułowano ją "Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja". 

Powstała z okazji 50. rocznicy legalizacji związków jednopłciowych, która przypada w Norwegii w przyszłym roku. Na końcu reklamy pojawia się napis o możliwości kochania tego, kogo chcemy.

Reklama

Jak rozwija się historia miłosna LGBTQ?

Reklama skupia się na głównym bohaterze Harrym, któremu doskwiera samotność. Każdego roku odwiedza go Święty Mikołaj, a dzięki tym wizytom na jego twarzy pojawia się uśmiech.

Pewnego razu Harry wyznaje gościowi, że chciałby spędzić z nim więcej czasu. Wtedy Święty Mikołaj załatwia zastępstwo w postaci norweskiej poczty i zostaje z naszym bohaterem na dłużej. Mężczyźni na koniec reklamy całują się.

Zobacz także:

Marsz równości marszem wolności

Rosja chce ukarać Netflixa za treści LGBT. Usługa tymczasowo zniknie z rynku?

Zawiadomienie do prokuratury w sprawie wypowiedzi Krzysztofa Kasprzaka o LGBT w Sejmie

Styl.pl
Dowiedz się więcej na temat: LGBTQ | reklamy | Święty Mikołaj

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje