Reklama

Reklama

Plebiscyt Złoty Nos PANI rozstrzygnięty

18 listopada miesięcznik PANI ogłosił wyniki plebiscytu Złoty Nos 2013 na najpiękniejsze zapachy.

Przez cały 2013 rok na łamach PANI były prezentowane premierowe zapachy perfum. Oceniało je jury w składzie: Małgorzata Domagalik - redaktor naczelna miesięcznika PANI, Aleksandra Justa, Małgorzata Rozenek, Joanna Hryniewicka, - szefowa działu urody miesięcznika PANI, Łukasz Nowicki, Andrzej Piaseczny.  

Zapachy oceniano w ośmiu kategoriach: najpiękniejszy zapach damski, najpiękniejszy zapach męski, najpiękniejszy flakon, wydarzenie roku, najpiękniejszy zapach niszowy damski, najpiękniejszy zapach niszowy męski, popularny zapach damski, popularny zapach męski (w tej ostatniej nie przyznano wyróżnienia). W dwóch kategoriach: najpiękniejszy zapach damski i męski, wyróżnienia przyznawały czytelniczki miesięcznika PANI.  

Reklama

W tegorocznym finale plebiscytu nagrodzone zostały następujące zapachy:

- najpiękniejszy zapach damski ekskluzywny wybrany przez jury: Eau Légère,  BOTTEGA VENETA;
- najpiękniejszy zapach męski ekskluzywny wybrany przez jury - ex aequo: Gentlemen Only, GIVENCHY,  Diparlux i L’Homme, YVES SAINT LAURENT;
- najpiękniejszy zapach damski wybrany przez czytelniczki:  Sì, GIORGIO ARMANI
- najpiękniejszy zapach męski wybrany przez czytelniczki: My Land, TRUSSARDI;
- popularny zapach damski wybrany przez jury: Sensuelle, AVON;
- najpiękniejszy flakon wybrany przez jury - ex aequo: Alien Essence Absolue, THIERRY MUGLER i Le Parfum Eau de Parfum Intense, ELIE SAAB;
- najpiękniejszy zapach niszowy damski, wybrany przez jury: Fate, AMOUAGE;
- najpiękniejszy zapach niszowy męski, wybrany przez jury: Tierra del Fuego, LA MARTINA
- wydarzenie roku wybrane przez jury: Robert Pattinson twarzą Dior Homme.

Podczas uroczystego finału plebiscytu Złoty Nos miesięcznika PANI, który odbył się w restauracji Amber Room w Warszawie, przedstawiono również skład  nowego jury, które będzie oceniało perfumy w XI edycji plebiscytu: Krystyna Janda, Kamila Baar, Marcin Prokop, Marek Piekarczyk.  

Partnerami akcji są:  AMBER ROOM, LALIQUE, APART, Villeroy&Boch, L’OCCITAN.


Tekst pochodzi z magazynu

PANI
Dowiedz się więcej na temat: Złoty Nos

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy