Reklama

Reklama

Odchudzanie last minute

Za dwa tygodnie wakacje a ty wciąż nie jesteś zadowolona ze swojej figury? Oto 8 sztuczek, jak szybko schudnąć przed urlopem.

Poskacz sobie

Pamiętasz jeszcze zabawy ze skakanką? Poskacz dowolnym stylem (obunóż lub  przeskakując z nogi na nogę) codziennie, co najmniej przez 15 minut. Gdy dojdziesz do wprawy skacz nawet pół godziny. To najszybszy sposób na pozbycie się kalorii - lepszy nawet od biegania. W 30 minut dzięki skakance spalisz aż 380 kalorii.

Ogranicz sól

W tej kwestii bądź wobec siebie surowa i bezwzględna - przez okres trwania ekspresowej diety sól swoje dania co najmniej o połowę mniej niż zwykle. Aby tak bardzo nie doskwierał ci brak słonego smaku używaj w zamian więcej innych przypraw (oczywiście wyłącznie naturalnych, gdyż mieszanki też zawierają sól) np. czosnku lub ziół.

Zrób zielony koktajl

Raz dziennie zrób koktajl odchudzająco-antycellulitowy. Wrzuć do sokowirówki: 1/2 jabłka bez skórki, 5-6 gałązek selera naciowego, 1-2 zielone ogórki, cytrynę, kilka gałązek natki pietruszki, można dodać też kawałek imbiru. Koktajl pomaga pozbyć się nadmiaru wody z organizmu!

Pij dużo wody

Nawet do 2 litrów dziennie. Wiemy, to banał. Ale żeby jeszcze zwiększyć jej skuteczność w oczyszczaniu organizmu pij co najmniej raz dzienne szklankę wody z sokiem z całej cytryny. Poczujesz się dużo lżej!

Opal się

Najlepiej jeszcze przed wyjazdem na urlop. Brązowe ciało zawsze wydaje się szczuplejsze - ciemny barwnik wizualnie zmniejsza załamania światła na twoich fałdkach, przez co brzuch wydaje się bardziej płaski. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić z opalenizną - czerwone ciało wygląda koszmarnie. Zdrowszą wersją będzie opalenizna z tubki. Dobry samoopalacz da podobne efekty co słońce.

Odchudź to, co masz na talerzu

Na urlopie pewnie nie będziesz sobie odmawiać lodów, gofrów i smażonej ryby z piwem, tym bardziej więc przed wyjazdem warto się poświęcić. Kilka dni przed godziną zero (czyli pierwszym wyjściem na plażę) zastosuj dietę oczyszczającą.

Zrezygnuj całkowicie z węglowodanów prostych, postaw na chude mięso gotowane na parze, kasze, pełnoziarniste pieczywo, jogurt naturalny, brokuły, sałatę, chudy twarożek, ananasa i arbuza. Masło zastąp zgniecionym awokado a słodycze - gorzką czekolada. Pierwsze efekty zauważysz już po trzech dniach takiej diety.

Reklama

Nie garb się i wciągnij brzuch

Dobra postawa to podstawa. Siedząc na plaży okrakiem na ręczniku z zaokrąglonymi plecami i zgarbionym karkiem będziesz wyglądać, jakbyś miała 10 kilo więcej, niż masz w rzeczywistości. Jeśli natomiast wyprostujesz plecy, wypniesz pierś do przodu i wciągniesz brzuch, od razu będziesz wyglądać szczuplej o kilka kilogramów. Stosuj to zawsze, nie tylko na wakacjach. Wciągając brzuch - wzmacniasz go - to zaprocentuje na przyszłość.

Ćwicz sprytnie

Jedno ćwiczenie na wiele partii ciała? Tak! Trenerka fitnessu Sylwia Wiesenberg prezentuje proste ćwiczenie modelujące jednocześnie brzuch pośladki, nogi i ręce. Wykonuj je codziennie, przez kilka minut, od dziś aż do wyjazdu. Każdego dnia odrobinę wydłużaj trening. Na plaży zachwycisz szczupłą sylwetką. 


KS

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje