Reklama

Reklama

Sposoby na seksowną pupę

Chcesz, by pośladki prezentowały się ładnie w obcisłych rzeczach? Oto, jak możesz je ujędrnić.

Atrakcyjnym, krągłym kształtom pośladków nie sprzyja siedzący tryb życia. Jeśli się nie ruszasz, są płaskie i wiotkie, a niekiedy pojawia się na nich cellulit.

Ponadto skóra schowana pod warstwą ubrań traci elastyczność, staje się szorstka. Warto poświęcić pośladkom trochę uwagi, aby były seksownie zaokrąglone i zachowały supergładką skórę.

Codziennie wcieraj krem. Gdy pośladki straciły jędrność, wcieraj w nie krem z kofeiną, guaraną i wyciągami z alg. Pobudzają one mikrokrążenie, ułatwiając usuwanie z tkanek toksyn i tłuszczu. W efekcie zapobiegają cellulitowi i modelują zgrabny kształt pupy, jeśli zgromadził się na niej nadmiar tkanki tłuszczowej.

Reklama

Szybki efekt jędrnych pośladków zapewnia nowatorskie serum, które tworzy na powierzchni skóry mikrosiateczkę liftingującą. Jeśli skóra stała się wysuszona, szorstka, wklepuj krem z nawilżającym masłem shea lub tzw. emolient z kwasami Omega-3 i 6.


Ćwiczenia na piękną pupę

Wyrzeźbisz pośladki i spalisz nadmiar kalorii. Stań w lekkim rozkroku. Zrób duży krok w przód i powoli ugnij kolana do kąta prostego. Wyprostuj kolana i wróć do pozycji wyjściowej. Zrób to drugą nogą. Powtórz 15 razy.

Wypady w przód

Wzmocnisz mięśnie nóg i pośladków Stań wyprostowana i oprzyj ręce na biodrach. Przenoś ciężar ciała na prawą nogę. Staraj się mocno napinać pośladki, a lewą unieś w bok. Powtórz to drugą nogą. Zrób ćwiczenie 15-20 razy.

Wymachy nogami

Ujędrnisz pośladki i uda. Połóż się na brzuchu. Podeprzyj się na łokciach, unieś tułów. Rób po 20 wymachów raz jedną, raz drugą nogą z ugiętym kolanem. Powtórz to samo wyprostowanymi nogami.

Masaże

Masuj pupę po prysznicu. Kosmetyki ujędrniające najlepiej stosuj po wieczornym prysznicu i połącz je z 15-20 minutowym masażem. Wykonuj koliste ruchy szorstką rękawicą lub specjalnym przyrządem z gumowymi wypustkami.

Takie zabiegi doskonale pobudzają mikrokrążenie, przyśpieszają przemianę materii i wygładzają skórę. Ale sama pielęgnacja nie wystarczy. Zwróć też uwagę na swoją dietę.

Zrezygnuj z fast-foodów, tłustego mięsa, białego pieczywa i słodyczy. Jedz pełnoziarniste produkty zbożowe, dużo warzyw i owoców, chudy nabiał i mięso, morskie ryby, używaj oliwy.

Codziennie pij też ok. 2 litrów wody mineralnej, by oczyścić organizm z toksyn. I dodaj sporty oraz ćwiczenia.

Więcej się ruszaj

Staraj się więcej ruszać. Pośladki ładnie modelują jazda na rowerze, marsze, biegi, pływanie (kraulem, żabką) oraz taniec. Staraj się na to przeznaczyć po pół godziny 3 razy w tygodniu.

Jeśli wolisz ćwiczenia, wtedy najlepiej wykonuj je 3-4 razy w tygodniu, nie krócej niż przez 15 minut. Efekty będą widoczne już po pierwszym miesiącu regularnych ćwiczeń.

Zwróć też uwagę, by podczas ćwiczeń nogi były rozstawione na szerokość bioder, plecy proste, a łopatki ściągnięte (nie możesz pochylać się do przodu). Gdy się prostujesz, napinaj mięśnie pośladków i brzuch radzi Sylwia Wiesenberg, instruktorka fitness.

Rytuał dla zabieganych kobiet

Wystarczy wieczorem po prysznicu, (gdy skóra jest lekko rozgrzana, lepiej wchłania odżywcze substancje) kolistymi ruchami wmasować w pośladki intensywny krem wyszczuplający, by je ujędrnić.

Nocą, gdy komórki skóry uwalniają nadmiar zgromadzonych w ciągu dnia toksyn i tłuszczów, preparat bogaty w kofeinę, pieprz syczuański przyspiesza krążenie i pobudza je do pracy.

Ewa Stasiak

Świat kobiety

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama