Dorota Gawryluk: To wyjątkowe wydarzenie
W poniedziałek 6 grudnia, o godz. 18.45 w Polsacie, rozpocznie się emisja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Całkowity dochód z reklam zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. Każdy widz może dołożyć swoją cegiełkę na rzecz najbardziej potrzebujących – wystarczy włączyć telewizor i oglądać Telewizję Polsat.
- To już tradycja. Spotykamy się co roku i rzeczywiście jest to wyjątkowe wydarzenie - dla "Wydarzeń", Polsatu News, dla nas dziennikarzy. Mamy okazję zrobić coś więcej niż zwykle. (..) Możemy pomóc, jesteśmy świętymi Mikołajami, do czego namawiamy wszystkich naszych widzów - mówi w rozmowie z Interią Dorota Gawryluk - dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat.
Mikołajkowy Blok Reklamowy zostanie wyemitowany już osiemnasty rok z rzędu. W ciągu ostatnich siedemnastu edycji zebrano ponad 22 mln złotych.
- Dla nas to zawsze piękny moment, kiedy przygotowujemy Mikołajkowy Blok Reklamowy. Jest to pomysł, który świetnie się sprawdził. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że dzieci otrzymują pomoc, bo wszystkie pieniądze z Mikołajkowego Bloku Reklamowego są przekazywane przez Fundację Polsat dzieciakom, które tej pomocy bardzo potrzebują - dodaje dziennikarz Polsatu Jarosław Gugała.