GLOSSYBOX – co zawiera drugie pudełko?
GLOSSYBOX to światowy hit, który podbija serca kobiet już w osiemnastu krajach, nareszcie wszedł także na polski rynek. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione mini produktami kosmetyków z wyższej półki, w Polsce miało już swoje dwie edycje: marcową i kwietniową.
GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na osiemnastu światowych rynkach. Pomysł ten polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań.
Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. Do tej pory w Polsce ukazały się dwa pudełka, oto co znalazło się w drugim, polskim GLOSSYBOX z edycji kwietniowej:
PAT&RUB BY KINGA RUSIN - Masło do Ciała z serii Relaksującej Trawa Cytrynowa – Kokos
CENA za pełnowymiarowy produkt: ok. 70 zł / 225ml
GALENIC - Argane żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu
CENA za pełnowymiarowy produkt: 57 zł / 125ml
KRYOLAN - Classic Lipstick
CENA za pełnowymiarowy produkt: CENA30 zł
DERMALOGICA - Reneval Lip Complex
CENA za pełnowymiarowy produkt: 121 zł / 1.75ml
DERMALOGICA - Multivitamin Thermafoliant
CENA za pełnowymiarowy produkt: 212 zł / 75ml
DERMALOGICA - Multivitamin Power Recovery Masque
CENA za pełnowymiarowy produkt: 184 zł / 75ml
SANOFLORE - Lekki miodowy krem do twarzy
CENA za pełnowymiarowy produkt: 60 zł / 40ml
PRODUKT GRATISOWY DO WYPRÓBOWANIA NA WIOSNĘ:
AQUA SLIM - Suplement diety wspomagający odchudzanie
CENA za pełnowymiarowy produkt: 70 zł / 35 saszetek