Reklama

Hooverować mieszkanie – historia legendarnej marki, która stała się synonimem porządków domowych

Oszczędność czasu, zapas energii na istotne zadania, większa produktywność, lepsze samopoczucie... Powodów, dla których warto ułatwiać sobie życie, nie brakuje. Tym bardziej, że dziś większość z nas jest zabiegana i ciągle gdzieś się spieszy, a codziennych czynności, od których nie ma ucieczki – przybywa. Na szczęście z pomocą przychodzą zaawansowane technologicznie gadżety, które ułatwiają nam ich wykonywanie. Zastanawialiście się jednak, od czego wszystko się zaczęło? Odpowiedź na to pytanie kryje się w jednym słowie: Hoover.

Prezentacja partnera

Marka Hoover od lat pozostaje synonimem  poprawy komfortu życia. Nie byłoby to jednak możliwe bez mozolnych poszukiwań nowych rozwiązań, sposobów na różnego rodzaju ulepszenia oraz rozwoju technologii. Trend ten w dużej mierze wykreowała marka Hoover. Dość powiedzieć, iż jeszcze kilkadziesiąt lat temu odkurzacz był postrzegany jako świadectwo luksusu, podczas gdy dziś znajdziemy go niemal w każdym domu.

Hoover: marka, od której wszystko się zaczęło

Cofnijmy się do roku 1908. To właśnie wtedy James Murray Spangler, woźny z Canton w stanie Ohio, wynalazł pierwszy przenośny odkurzacz. Na urządzenie składały się: elektryczny wentylator, pudełko oraz poszewka na poduszkę do zbierania kurzu. Jako, że Spangler nie posiadał odpowiedniego zaplecza i możliwości produkcji odkurzacza na większą skalę, sprzedał patent Williamowi Henry’emu Hooverowi, a następnie się u niego zatrudnił. Cel był jasny: dalsze prace nad doskonaleniem urządzenia. Na kolejne rewolucyjne pomysły nie trzeba było długo czekać.

Reklama

Oczekiwania użytkowników z każdym rokiem rosły, a Hoover konsekwentnie poszukiwał sposobów, by je zaspokoić. W roku 1954 wyprodukował pierwszy odkurzacz poduszkowy, przemieszczający się na wmontowanych rurach wydechowych (pierwsze odkurzacze samobieżne zadebiutowały na rynku 15 lat później).

"Hooverowanie" mieszkania nigdy nie było prostsze

Hoover był pewny jakości swoich urządzeń, dlatego wszyscy zainteresowani zakupem mogli skorzystać z 10-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.  Dlaczego jednak mówimy o zrewolucjonizowaniu rynku? Otóż odkurzacze Hoover były tak bardzo popularne, że w Wielkiej Brytanii słowo "hoover" błyskawicznie zaczęło funkcjonować zamiennie z odkurzaczem, a na Węgrzech przestano mówić "odkurzać" i zaczęto - "hooverować".

Dziś firma Hoover wykorzystuje swoje ponad stuletnie doświadczenie. A jedną z najważniejszych rzeczy, jakiej przez te lata się nauczyła, pozostaje fakt, iż zawsze warto wsłuchiwać się w głos konsumentów i diagnozować rynkowe potrzeby. Hoover na tym jednak nie poprzestaje i idzie kilka kroków dalej: obecnie priorytetem firmy nie jest już tylko skuteczne "hooverowanie" lecz także szereg dodatkowych aspektów, takich jak oczyszczanie innych powierzchni, zapewnienie skutecznej ochrony przed alergenami oraz wygoda, ale też nieustanne doskonalenie atutów i poprawianie trwałości urządzeń. - Jakość, wytrzymałość produktów, a także zadowolenie klientów jest dla nas kluczowe - tłumaczy Kinga Zwierzchowska, Business Manager SDA Haier Group.

Marka Hoover w Polsce

Postulaty i deklaracje firmy nie są jednak tylko miłymi dla ucha słowami - idą za nimi konkretne działania, czyli dostarczanie produktów najwyższej jakości, niezawodnych i innowacyjnych. Marka Hoover od lat znana jest również polskim konsumentom. Teraz na nasz rynek wychodzi najnowszy jej model - bezprzewodowy odkurzacz pionowy HFX.

Czym się wyróżnia? - Modele HFX to przede wszystkich całkowicie nowa odsłona handsticka. Zaczynając od kształtu (all-in-line), poprzez innowacyjne rozwiązania (Corner Genie, filtr 2w1, Throw off system), a tak naprawdę na nowym wymiarze odkurzacza 3w1 kończąc. Mówię tutaj przede wszystkim o funkcji Corner Genie czy całkowicie innym zastosowaniu akcesoriów, które powodują ze tak naprawdę kupujemy nie jeden, a trzy odkurzacze które idealnie adresują każdą potrzebę konsumenta. Zresztą trzeba pamiętać, ze to marka Hoover stworzyła pierwszy odkurzacz - zatem od pokoleń służymy konsumentom, doskonale rozumiejąc ich potrzeby - wyjaśnia Kinga Zwierzchowska, Business Manager SDA Haier Group.

Marka Hoover należy obecnie do największego producenta AGD na świecie - Grupy Haier i z sukcesami działa w ponad 160 krajów na pięciu kontynentach jako jedna z wiodących marek na rynku małych i dużych urządzeń gospodarstwa domowego. Oferowane przez markę sprzęty wyróżnia przede wszystkim wysoka wydajność, nie bez znaczenia w obecnych czasach jest też fakt, że są one przyjazne środowisku. Wszystko po to, by żyło nam się łatwiej i lepiej.

Prezentacja partnera

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy