Retro kobiecość - Bohoboco jesień/zima 2015
Współczesny minimalizm w połączeniu z retro kobiecością, czyli najnowsza kolekcja BOHOBOCO na jesień i zimę 2015, to niebanalne połączenia tkanin, subtelna kolorystyka oraz inspiracje rodem z lat 40. i 70.
Kolekcję prezentuje stylowa i elegancka Helena Norowicz, która już po raz drugi została bohaterką kampanii BOHOBOCO. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla zmysłowych stylizacji modelki.
Jak zaznaczają projektanci Michał Gilbert Lach oraz Kamil Owczarek, udział Heleny Norowicz w sesji ma podkreślać ich filozofię na temat uniwersalności mody: "Poprzednio staraliśmy się udowodnić, że piękno nie zna wieku. Konsekwentnie realizujemy tę tezę. Tym razem całą uwagę skupiamy na pani Helenie. Jej charyzma i wrodzona klasa doskonale oddają styl kobiety BOHOBOCO."
Sama Helena Norowicz potwierdza, że współpraca z BOHOBOCO układa się doskonale: "Dzień na planie z tak profesjonalnym zespołem to czysta przyjemność. Panowie projektanci doskonale rozumieją potrzeby kobiety - dzięki nim czułam się piękna i pewna siebie."
Kolekcja BOHOBOCO jesień - zima 2015 łączy w sobie dynamiczne cięcia z męskich marynarek oraz garniturowe detale z lekkimi muślinami, kaszmirami, moherami oraz dodającymi charakteru futrzanymi elementami. Bogactwo kontrastujących tkanin połączone zostało ze stonowaną kolorystyką, w której pudrowe róże przeplatają się z błękitami i szarościami, a całą kolekcję rozświetlają srebrne i złote sylwetki.
W najnowszej kolekcji duetu BOHOBOCO nie zabrakło autorskich akcesoriów. Znalazła się w niej linia biżuterii stworzonej w kooperacji z marką BRIJU. Jest to realizacja marzenia projektantów o tworzeniu pełnych sylwetek - wraz z całą linią dodatków. Odważne połączenia skóry, futra i wełny obecne w butach, torebkach oraz paskach, doskonale oddają ducha najnowszej kolekcji."Współpraca z BRIJU była bardzo intensywna. Choć nie stawialiśmy pierwszych kroków w projektowaniu tego typu akcesoriów, dzięki partnerowi, który doskonale rozumie naszą estetykę, udało nam się stworzyć elegancką biżuterię będącą dopełnieniem ducha i filozofii marki" - opowiadają projektanci.
Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a kampania z Heleną Norowicz jest tego potwierdzeniem. Sylwetki z najnowszej kolekcji BOHOBOCO jesień - zima 2015 udowadniają natomiast, że zarówno miłośniczki skromnych krojów, jak i zwolenniczki modowej nonszalancji znajdą w niej coś dla siebie.