Reklama

Umbro w Nowej Hucie. Logo, z którym kumplują się ulice

Pochodząc z Manchesteru, którego ulice żyją futbolem, Umbro jasno określa styl, któremu kibicuje. Podwójne diamenty w logo stoją murem za wygodą i bezkompromisową odwagą w byciu sobą. Najnowsza kolekcja marki dobrze czuje się i idealnie współgra z ulicznym klimatem industrialnych dzielnic.

Nostalgiczne wspomnienie lat 90. z jednej strony, a zarazem kibicowanie na dobre i na złe ulubionej drużynie - takie jest dziś Umbro - jedna z najbardziej brytyjskich marek świata. W streetwearowym klimacie brandu dominuje trwający w najlepsze trend "big logo", z którym kumplują się ulice.

Dobrych przyjaciół poznaje się po znaku Umbro.

Kolekcja, podobnie jak zdjęcia kampanii, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych kwadratów blokowisk, gdzie czas w towarzystwie zgranej ekipy odmierzany jest kolejnymi rozgrywkami ulubionej drużyny, której można kibicować na trybunach, na boisku i w pubie. Podobnie jak bracia Harold i Wallace Humphrey rozkręcali markę w 1924 roku w zaprzyjaźnionym pubie, tak i kumple spod znaku Umbro wiedzą, że warto trzymać się razem.

Reklama

Umbro lubi autentyczność. Umbro ma wielu kumpli. Umbro pokazuje na czym polega gra w streetwear.

Tradycja sportowa widoczna jest w każdym detalu kolekcji, zarówno w bluzach, spodniach dresowych, jak obuwiu i akcesoriach. W końcu 95 lat wierności piłce nożnej zobowiązuje! Obecnie Umbro ubiera fanów marki na całym świecie a do tego ponad 60 drużyn, w tym takie światowe sławy, jak Everton, Westham United czy PSV Eindhoven.


Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy