Wiola Wołczyńska: Biżuteria jak z lat 90.

Polska marka Wiola Wołczyńska przedstawia nową kolekcję biżuterii oraz limitowane modele torebek. Kampania inspirowana kadrami z filmów z lat 90. na pierwszym planie stawia kobietę, jej charyzmę oraz pewność siebie, opowiadając o modowych dodatkach jak o sztuce, którą nosimy na co dzień.

materiały prasowe

Wiola Wołczyńska: Biżuteria jak z lat 90.

- Czy sztuka powinna być do codziennego użytku czy wręcz przeciwnie, zamknięta w gablotach, bez możliwości obcowania z nią? - pyta projektantka Wiola Wołczyńska. Kolekcje biżuterii oraz skórzanych akcesoriów Wioli Wołczyńskiej od ponad dwóch lat swoją główną inspirację czerpią ze sztuki.
- Sztuka to pasja codziennego tworzenia. To dzielenie się z odbiorcą emocjami, estetyką, miłością do piękna. Moim zadaniem jako projektantki jest przełożenie jej na rzeczy, które będziemy nosić na co dzień - mówi Wiola Wołczyńska.
W tym sezonie projektantka przedstawia również limitowane dwa modele torebek wykonanych z najlepszej jakości skóry bydlęcej - szarą z kroplą szałwii w kształcie prostokąta oraz kremowo-pudrowy półksiężyc.
W nowej kolekcji biżuterii znajdziemy m.in. koła i kule, czyli ulubione figury projektantki marki, osadzone w trendach lat 90., podwójne nausznice z pereł nawleczonych na pozłacany drut oraz choker z pereł i szklanych kulek.
+6
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas