Zuza Bijoch twarzą nowej sesji Mohito

article cover
materiały prasowe

Zuza Bijoch twarzą nowej sesji Mohito

Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?