Reebok Classic i Gigi Hadid

Gigi Hadid, równolegle z Kendrickiem Lamarem rozpoczęła nową kampanię Club C. Modelka jest idealnym uosobieniem tego, co oznacza kultowy model marki Reebok, w którego DNA wpisane są energia, potencjał oraz styl. Jest to styl ludzi, którzy szanują i podziwiają twórców, którzy byli przed nimi, ale jednocześnie są gotowi kreować coś nowego.

materiały prasowe

Reebok Classic i Gigi Hadid

Niepowtarzalny styl i osobowość modelki sprawiają, że zdjęcia emanują energią i świeżością, czyli cechami, które budują tożsamość marki.
Od momentu powstania Club C w 1985 twórcy dbają o to, aby każdy produkt był uosobieniem współczesnego, twórczego pokolenia.
Kampania składa się z serii zdjęć wykonanych w garderobie, na których Gigi w zabawny i uroczy sposób prezentuje najnowszy model butów Club C.
Ten klasyczny model butów, który w swojej formie mocno zakorzeniony jest w sportowej sylwetce, uzupełniony został o przyciągające wzrok kobiece, brokatowe akcenty, które nadają butom charakteru, a także dzięki którym można wyrazić swój indywidualny styl.
+6
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas