L’Oréal Paris: Kobiety w roli głównej

Festiwal Filmowy w Cannes, jedna z najważniejszych imprez filmowych na świecie, odbędzie się w tym roku już po raz 72. Gdy oczy Europy i Świata zwrócone są na canneński czerwony dywan oraz selekcję festiwalowych filmów, L’Oréal Paris pragnie wykorzystać ten wyjątkowy moment by mówić również o rzeczach ważnych dla kobiet.

Dariusz GałązkaAKPA

L’Oréal Paris: Kobiety w roli głównej

Cannes 2019 będzie inne niż wszystkie, obok czerwonego dywanu, przepięknych kreacji     tematem kluczowym będzie kobiecość i rola kobiet w społeczeństwie. L’Oréal Paris poprzez Kampanię KOBIETY W ROLI GŁÓWNEJ, chce zachęcać każdą z Kobiet do pozytywnego myślenia o swoich życiowych rolach. Kampania opiera się na manifeście – „Życie pisze dla każdej z nas różne scenariusze, jedno się nie zmienia, to Ty grasz główną rolę, zupełnie jak na kinowym ekranie w trakcie Festiwalu Filmowego w Cannes. To jest twój czas i Twoja rola.”
Marka do grona Ambasadorek zaprasza kobiety w każdym wieku, pokazując tym samym, że metryka nie ma znaczenia, liczy się pasja, osobowość i wewnętrzne piękno. Od 2016 roku do grona Ambasadorek L’Oréal Paris dołączyła Grażyna Torbicka. Kobieta, która ze swojego dojrzałego piękna uczyniła niezwykły atut, będąc przy tym pełną i społecznego zaangażowania. Jako pierwsza Polka, w trakcie trzyletniej współpracy, reprezentuje Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie marka pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu już od 22 lat.
L’Oréal Paris to marka, która powstała ponad 100 lat temu. Od samego początku założeniem jej twórcy, było tworzenie kosmetyków dla kobiet, które wierzą w siebie, kreują własne życie, nie poddają się wyznacznikom i nakazom społecznym. Najlepiej ten przekaz obrazuje kultowe już hasło marki „ Ponieważ jestem tego warta!”
Kampanii towarzyszy też specjalny hasztag #Kobietywroliglownej, będąc współczesną formą angażującej komunikacji.
+1
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas