Umbro w Nowej Hucie

Nostalgiczne wspomnienie lat 90. z jednej strony, a zarazem kibicowanie na dobre i na złe ulubionej drużynie – takie jest dziś Umbro – jedna z najbardziej brytyjskich marek świata. Podobnie jak bracia Harold i Wallace Humphrey rozkręcali markę w 1924 roku w zaprzyjaźnionym pubie, tak i kumple spod znaku Umbro wiedzą, że warto trzymać się razem. Klimatyczna sesja nowej kolekcji marki powstała w krakowskiej Nowej Hucie.

Umbro w Nowej Hucie

Kolekcja, podobnie jak zdjęcia kampanii, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych kwadratów blokowisk, gdzie czas w towarzystwie zgranej ekipy odmierzany jest kolejnymi rozgrywkami ulubionej drużyny, której można kibicować na trybunach, na boisku i w pubie.
Kolekcja, podobnie jak zdjęcia kampanii, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych kwadratów blokowisk, gdzie czas w towarzystwie zgranej ekipy odmierzany jest kolejnymi rozgrywkami ulubionej drużyny, której można kibicować na trybunach, na boisku i w pubie.
Kolekcja, podobnie jak zdjęcia kampanii, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych kwadratów blokowisk, gdzie czas w towarzystwie zgranej ekipy odmierzany jest kolejnymi rozgrywkami ulubionej drużyny, której można kibicować na trybunach, na boisku i w pubie.
Kolekcja, podobnie jak zdjęcia kampanii, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych kwadratów blokowisk, gdzie czas w towarzystwie zgranej ekipy odmierzany jest kolejnymi rozgrywkami ulubionej drużyny, której można kibicować na trybunach, na boisku i w pubie.
+17
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas