Reklama

Reklama

Dieta na płaski brzuch

Jeśli nie masz dużej nadwagi, płaski, jędrny brzuszek możesz osiągnąć w ciągu miesiąca.

Dietetyczny plan musisz podporządkować kilku zasadom. Ogranicz węglowodany proste (posiadają wyjątkową zdolność do przekształcania się w tłuszcz). Po drugie - dostarczaj organizmowi więcej białka, zwłaszcza pochodzącego z ryb, jaj i chudego mięsa.
Pamiętaj także o zwiększeniu ilości błonnika, który przyspiesza perystaltykę jelit i poprawia spalanie tłuszczów. Zadbaj też o węglowodany złożone - jedz produkty pełnoziarniste i dużo warzyw. Nowe nawyki żywieniowe połącz z ćwiczeniami mięśni brzucha.

1. Cytrusy? Tak, ale... Z owoców cytrusowych dozwolone są jedynie grejpfruty białe i czerwone, a także cytryny i limonki (sok przyspiesza trawienie). Unikaj kalorycznych pomarańczy i mandarynek.

Reklama

2. Zapomnij o kluskach. To samo dotyczy kaszy kuskus i ryżu. Jeśli nie będziesz mogła się oprzeć, zjedz porcję makaronu z pełnego ziarna (al dente) lub nietuczący ryż dziki.

3. Jedz zielone warzywa. Sałata, szpinak, brokuły powinny gościć na Twoim talerzu jak najczęściej. Te warzywa mają najmniej kalorii, a przyspieszają metabolizm tłuszczu. A na dodatek dostarczają mnóstwa witamin!

4. Jogurt i twarożek? Tak! Pij codziennie solidną porcję jogurtu naturalnego (unikaj kalorycznego jogurtu typu greckiego). Jedz białe sery i twarożki tylko w chudej wersji.

Na żywo
Dowiedz się więcej na temat: dieta | płaski brzuch | talia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy