Reklama

Reklama

Sposoby, żeby rzucić cukier

​To wcale nie jest takie trudne, jak się wydaje. Wystarczy, że wprowadzisz nasze rady w życie!

1. Wspieraj się chromem 

Im więcej jest go w tym, co jesz, tym mniejsze zagrożenie atakami głodu na coś słodkiego. Pierwiastek ten znajdziesz w jabłkach, gotowanej wołowinie i wyciskanym soku pomarańczowym. 

2. Używaj ostrej papryki 

Najlepiej sięgaj po pieprz kajeński - poprawia metabolizm i ma wysokie stężenie składnika odpowiedzialnego za pikantność, który zmniejsza też łaknienie cukru. 

3. Stosuj dietę zasadową 

Nieumiarkowanie w jedzeniu słodyczy może świadczyć o zakwaszeniu organizmu. Apetyt zmaleje, gdy do diety wprowadzisz produkty zasadotwórcze: kaszę jaglaną i gryczaną oraz dużo warzyw na czele z burakiem i selerem korzeniowym. 

Reklama

4. Dbaj o poziom magnezu 

Za uzależnieniem od słodyczy stać może niedobór magnezu. Ogranicz kawę, możliwie często jedz fasolę, pestki dyni, sezam.

Zobacz także:

Twoje Imperium

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy