Kampania Dove: Jesteśmy piękne
25 maja 2017 r. marka Dove zaprosiła dziennikarki i blogerki w gościnne progi restauracji Akademia w Warszawie, aby przedstawić kolejną odsłonę kampanii społecznej "Jesteśmy Piękne’’. Podczas spotkania zaprezentowano także wyniki globalnych, niecodziennych badań na temat tego, jak kobiety postrzegają swoją urodę - Dove Global Beauty & Confidence Report. Gość specjalny - Maria Rotkiel - psycholog, terapeuta i trener, podpowiedziała kobietom jak dbać o swoje poczucie piękna na co dzień.
Aby pomóc kobietom odkryć ich prawdziwe piękno oraz poznać ich opinię o własnym wyglądzie marka Dove przeprowadziła globalne badania. W badaniu Dove Global Beauty & Confidence Report w 2016 roku, wzięło udział 10 500 kobiet i dziewczynek
z 13 krajów.
Według ich opinii, bez względu na wiek i miejsce zamieszkania, kobiety i dziewczęta rzadko postrzegają siebie jako osoby atrakcyjne. Takie wyobrażenie bardzo niekorzystnie odbija się na ich samoocenie, co przekłada się na pewność siebie
w różnych sytuacjach życiowych. Współczesne kobiety odczuwają społeczny przymus, aby wyglądać tak doskonale jak modelki
i celebrytki lansowane przez media. - Kobiety nie czują się z tym dobrze i dlatego trzeba to zmienić, stąd pomysł marki Dove, by zredefiniować pojęcie piękna. Mają w tym pomóc m.in. kampanie reklamowe marki Dove, w których już od kilku lat modelkami są prawdziwe kobiety, takie jak my - podkreśliła Agnieszka Ostasiuk, Category Manager Unilever.
Psycholog i trener Maria Rotkiel opowiedziała gościom spotkania, o tym jak odkryć i pielęgnować w sobie piękno. - Najważniejsze to pokochać siebie, być dla siebie ważną i codziennie sprawiać sobie trzy przyjemności - doradzała nawiązując do kwestii dbania o siebie na co dzień za pomocą ulubionych kosmetyków. - Pielęgnacja to nie tylko pomoc dla skóry i rozpieszczanie zmysłów, ale czas poświęcony tylko sobie, który świadczy o tym, jak bardzo jesteśmy dla siebie ważne.