Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja: Gejowska historia miłosna w reklamie norweskiej poczty
Co roku reklamy świąteczne wzbudzają spore zainteresowanie, a czasami skrajne emocje. Tym razem norweska poczta wypuściła spot, w którym widzimy samotnego mężczyznę i zapracowanego Świętego Mikołaja. Jak potoczy się ich historia?
Norweska poczta Posten lubi zaskakiwać swoimi świątecznymi reklamami. W jednej z nich prezentowano Świętego Mikołaja jako wściekłego białego mężczyznę, a w innej listonosz miał udział w narodzinach Jezusa.
Co przedstawia norweska reklama świąteczna LGBTQ?
Tym razem reklama norweskiej poczty przedstawia miłosną historię samotnego mężczyzny i zapracowanego Świętego Mikołaja. Zatytułowano ją "Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja".
Powstała z okazji 50. rocznicy legalizacji związków jednopłciowych, która przypada w Norwegii w przyszłym roku. Na końcu reklamy pojawia się napis o możliwości kochania tego, kogo chcemy.
Jak rozwija się historia miłosna LGBTQ?
Reklama skupia się na głównym bohaterze Harrym, któremu doskwiera samotność. Każdego roku odwiedza go Święty Mikołaj, a dzięki tym wizytom na jego twarzy pojawia się uśmiech.
Pewnego razu Harry wyznaje gościowi, że chciałby spędzić z nim więcej czasu. Wtedy Święty Mikołaj załatwia zastępstwo w postaci norweskiej poczty i zostaje z naszym bohaterem na dłużej. Mężczyźni na koniec reklamy całują się.
Zobacz także:
Marsz równości marszem wolności
Rosja chce ukarać Netflixa za treści LGBT. Usługa tymczasowo zniknie z rynku?
Zawiadomienie do prokuratury w sprawie wypowiedzi Krzysztofa Kasprzaka o LGBT w Sejmie