Max Factor ogłasza globalną ambasadorkę marki

Max Factor ogłaszają Marilyn Monroe globalną ambasadorką marki.

Max Factor ogłasza Marilyn Monroe swoją globalną ambasadorką
Max Factor ogłasza Marilyn Monroe swoją globalną ambasadorkąmateriały prasowe

W 2015 mija 80 lat odkąd Max Factor Junior otworzył drzwi swojego studia makijażu, w którym zmienił wygląd wielu gwiazd Hollywood. Największa ikona wśród jego klientek? Norma Jean. Norma Jean, jeszcze jako brunetka, odwiedziła Blonde Room pod koniec lat 40 i to właśnie Max Factor Jr przekonał ją do zmiany koloru włosów na platynowy blond. Od tego czasu kosmetyki Max Factor były używane do tworzenia charakterystycznego makijażu Marilyn Monroe. Teraz, Max Factor ogłasza Marilyn Monroe swoją globalną ambasadorką. Ta wspaniała współpraca ma inspirować kobiety na całym świecie, zachęcić je do transformacji, o której zawsze marzyły.

- Czerwone usta, kremowa skóra i mocno podkreślone linerem oczy lansowane przez Marilyn Monroe to najbardziej charakterystyczny makijaż w stylu lat 40., który nigdy nie wyszedł mody. To esencja stylu glamour, nic nie może się z nim równać. Colour Elixir Ruby Tuesday, inspirowana ulubioną pomadką Max Factor Marilyn, wybieram zawsze, gdy chcę sprawić by makijaż momentalnie stał się glamour. Jest to jeden z najpopularniejszych odcieni, zarówno wśród makijażystów jak i normalnych kobiet. Niezwykle efektowna czerwień - mówi Globalna Dyrektor Kreatywna Max Factor, Pat McGrath.

- Marilyn Monroe jest prawdziwą ikoną stylu glamour, więc to połączenie jest bardzo naturalna. Jesteśmy niezwykle podekscytowani nawiązaniem tej współpracy- mówi Nick Woodhouse, Prezydent i CMO Authentic Brand Group. Do historii przeszło zdanie Marilyn Monroe, “Zdarzało mi się myśleć, kiedy patrzyłam na Hollywood nocą, “Tysiące dziewczyn pewni siedzi teraz samotnie tak jak ja i marzy o zostaniu gwiazdą filmową. Ale nie będę się nimi przejmować. Ja marzę najmocniej". Z pomocą Maxa Factora, autora przemiany Normy Jean w zniewalającą Marilyn Monroe, nic nie mogło jej powstrzymać od spełnienia tego marzenia. Marilyn doskonale odzwierciedla to, co inspiruje markę Max Factor i jej makijażystów. Zdobyła serca milionów ludzi na całym świecie i wciąż inspiruje współczesne kobiety. Wierzyła w siłę stylu glamour i jest jego ucieleśnieniem.

Przywitaj  #GlamJan

Styczeń to czas postanowień i otwarcia na zmiany. To właśnie teraz Max Factor rozpoczyna akcję #GlamJan, zachęcającą kobiety na całym świecie do przejścia ich własnej urodowej transformacji zainspirowanej przemianą Normy w Marilyn. Kampania Max Factor w mediach społecznościowych pod patronatem ikony wśród makijażystów, Pat McGrath i światowej sławy modelki, Candice Swanepoel, ma zachęcić kobiety na całym świecie do publikowania zdjęć swoich transformacji z hasztagiem #GlamJan. Nowy rok, nowy wygląd, nowe możliwości.

Styl.pl/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas