Goshico: Design i nowoczesny folk

Odważna, zaskakująca i oryginalna, ze świeżym podejściem do tradycyjnych wzorów folkowych. Pokazująca nowoczesną interpretację sztuki ludowej, sięgając tym samym do korzeni w twórczości marki. Inspirowana kulturą i stylem ulic ukochanego przez projektantkę Goshico Amsterdamu. Odważna w połączeniu kolorów i detali. Kunsztownie wykonana z materiałów wysokiej jakości. Skupiona na wygodzie i funkcjonalności w konstrukcji. Polska marka Goshico w swojej jesiennej kolekcji powraca z aktualną interpretację folku pod hasłem Folk Me Good.

article cover
materiały prasowe

Goshico: Design i nowoczesny folk

Nowoczesne wydanie folku w jesiennej kolekcji Goshico to niewyczerpane źródło inspiracji. Nowe rozwiązania w konstrukcji torebek, nowe zestawy kolorystyczne czy materiały oraz nowe hafty i wzory to wybrane cechy charakterystyczne aktualnej kolekcji.
Wśród kluczowych inspiracji do stworzenia jej znalazły się nawiązania do archiwalnych kolekcji marki oraz powrót do korzeni w twórczości, a także współczesna interpretacja sztuki ludowej przez dyrektor artystyczną Małgorzatę Kotlonek-Horoch.
Ogromny wpływ na jej finezyjne podejście do folku miała podróż do Amsterdamu, gdzie mieszka jej przyjaciółka i mentorka w jednym, Roos Sieraad. Zdjęcia do jesiennej kolekcji Goshico powstały w domu i pracowni Roos w Amsterdamie. Autorką zdjęć jest współpracująca z marką od lat fotografka Olga Majrowska.
Małgorzata Kotlonek-Horoch oraz Roos Sieraad, holenderska artystka i projektantka biżuterii, poznały się w kilkanaście lat temu w Amsterdamie. Przypadkowa wizyta Małgo w butiku Roos zaowocowała relacją mentor-uczeń, podczas której polska artystka poznała tajniki projektowania i wytwarzania biżuterii.
+8
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas