Noen Eubanks i początki jego kariery w świecie mody
Chyba każdy z nas posiada konto na Instagramie czy Facebook’u, ale czy słyszeliście już o TikToku? A może jesteście jego aktywnymi użytkownikami? Aplikacja ta cieszy się coraz większą popularnością, zwłaszcza wśród młodszych grup wiekowych, a od 2019 roku przeżywa prawdziwy rozkwit.
W ubiegłym roku była drugą najczęściej pobieraną darmową aplikacją na smartfony! Szacuje się, że obecnie korzysta z niej ponad miliard osób na całym świecie.
W czym zatem tkwi jej fenomen? TikTok to platforma, na której udostępnia się zazwyczaj kilkunastosekundowe filmiki (maksymalnie 60-sekundowe). Możemy tańczyć, śpiewać, nagrywać komedie bądź lip-sync czy brać udział w różnego rodzaju challengeach - ma być po prostu wesoło i zabawnie!
Dzięki algorytmowi, który umożliwia dotarcie filmiku nawet mało znanego twórcy tzw. Kowalskiego do "Dla Ciebie", czyli strony głównej aplikacji TikTok, to daje to niesamowitą okazję do dotarcia do nowej grupy odbiorców, a zarazem zwiększania liczby obserwatorów. Czasem naprawdę w błyskawicznym tempie. Porównując różne portale społecznościowe, mam wrażenie, że stosunkowo najłatwiej i najszybciej jest zdobyć fanów właśnie na TikToku. Żeby jednak przenieść popularność z tej aplikacji np. na Instagram, nawiązać intratne kontrakty czy po prostu zostać gwiazdą światowego formatu, trzeba zrobić spory wysiłek i nie jest to proste, ale niektórym się udaje. Z moich obserwacji wynika, że największą szansę na to mają osoby z USA.
Przykładem takiego człowieka sukcesu jest 19-latek Noen Eubanks. Mimo, że jego konto powstało jako forma żartu, to obecnie śledzi go ponad 11 milionów osób! Włosy z przedziałkiem na środku, często różnokolorowe, czasami nawet pomalowane paznokcie, srebrne łańcuchy na szyi, pierścionki na palcach i charakterystyczne outfity to coś, co zdefiniowało go jako typowego e-boy’a, a jego uroda zachwyciła miliony ludzi.
Potencjał chłopaka został odkryty i wykorzystany końcem 2019 roku przez Hediego Slimana, czyli obecnie dyrektora kreatywnego domu mody Celine, który zaprosił go do wzięcia udziału w kampanii. Noen ubrany jest w czarne spodnie, ramoneskę i crop top, które zyskują obecnie coraz większą popularność wśród mężczyzn. Jest to stylizacja niezwykle charakterystyczna dla stylu tego projektanta, ale i gwiazdy TikToka - w końcu nie bez przyczyny Sliman wybrał właśnie jego.
Chłopak może się także poszczycić kolejnym osiągnięciem modowym, bowiem w marcu tego roku wystąpił w sesji dla Calvin Klein One.
Myślicie, że ma zadatki na prawdziwego modela? Wróżycie mu sukces w modelingu?
Tekst: Piotr Czak