Przyszłość mody jest wolna od płci. Najnowsze badania dotyczące gender-fluid

Ubrania neutralne płciowo są popularne zwłaszcza wśród generacji Z
Ubrania neutralne płciowo są popularne zwłaszcza wśród generacji Z123RF/PICSEL
  • Z okazji Międzynarodowego Dnia Tolerancji, który przypada na 16 listopada, Klarna opublikowała raport dotyczący mody gender-free.
  • 86% polskich konsumentów z pokolenia Z (w wieku od 18 do 24 lat) kupiło już element mody spoza swojej kategorii płciowej.
  • Polska (na równi z Portugalią) jest jednym z trzech krajów, który najbardziej rozważa zakup odzieży neutralnej płciowo w przyszłości (82 proc.).
  • Badanie zostało przeprowadzone na próbie 1000 respondentów w każdym kraju, którzy uważają trendy w modzie i nowe inspiracje za bardzo ważne lub niezwykle ważne. W sumie wzięło w nim udział 8 114 konsumentów w wieku od 18 do 75 lat.

Gender-fluid, czyli neutralna moda

Duże zainteresowanie modą gender-fluid

Przyszłość mody jest wolna od płci

Komfort jako kluczowy czynnik

Ubrania to także sposób na wyrażanie swojej tożsamości
Ubrania to także sposób na wyrażanie swojej tożsamości 123RF/PICSEL
„Ewa gotuje”: Filet z gęsiPolsat