Okulary jak biżuteria: Belutti na sezon wiosna-lato 2019

Marka Belutti na sezon wiosna-lato 2019 przygotowała kolekcję okularów przeciwsłonecznych inspirowaną ikonami stylu takimi jak Audrey Hepburn, Brigitte Bardot czy Gigi Hadid.

article cover
materiały prasowe

Okulary jak biżuteria: Belutti na sezon wiosna-lato 2019

W najnowszej kampanii marka skupia się na pokazaniu detali i przekonuje, że okulary są jak biżuteria, która podkreśla styl i charakter.
Wszystkie modele okularów przeciwsłonecznych Belutti z kolekcji wiosna-lato 2019 posiadają filtry UV 300 lub 400 i polaryzację.
Cena sugerowana: 399 zł.
Okulary marki są dostępne w kilkuset renomowanych salonach optycznych w Polsce i Europie.
+4
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas