Reklama

"Rak piersi jest praktycznie uleczalny w 100 proc." Jak świadomie dbać o zdrowie?

Rak piersi to choroba, która może dotknąć każdą kobietę, niezależnie od wieku. O tym, że wiedza, świadomość oraz samobadania mogą uratować życie, przekonuje Fundacja Wsparcie na Starcie, która ruszyła z 13. odsłoną kampanii "Dotykam=Wygrywam", której celem jest szerzenie świadomości na temat zdrowia piersi. Akcję wsparły gwiazdy, m.in.: Beata Sadowska, Daria Widawska, Natalia Przybysz, Agnieszka Kaczorowska, oraz Ada Fijał.

"Róż się i poznaj swoje piersi!". Ruszyła 13. edycja kampanii "Dotykam=Wygrywam"

Kampania "Dotykam=Wygrywam" organizowana przez Fundację Wsparcie na Starcie wspiera walkę z rakiem piersi poprzez promowanie regularnego samobadania oraz noszenia dobrze dobranego biustonosza. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem "Róż się i poznaj swoje piersi!", które doskonale oddaje główną ideę kampanii.

W tym roku jednym z celów kampanii jest zebranie funduszy na zakup BIUSTObusa - mobilnego centrum edukacyjnego, które ruszy w trasę po Polsce, aby promować profilaktykę w biustopozytywnej atmosferze.

Izabela Sakutova prezeska fundacji i organizatorka kampanii podczas spotkania prasowego inaugurującego 13. edycję kampanii podkreśliła, jak ważne jest samobadanie, apelując tym samym do wszystkich kobiet:

Reklama

Zobacz również: Pandemia dzisiejszych czasów. "Gdyby ją wyeliminować, niektórych chorób na świecie już by nie było"

Gwiazdy wspierają kampanię. Wśród ambasadorek Beata Sadowska, Natalia Przybysz oraz Agnieszka Kaczorowska

Fundacja w ramach akcji zachęca także do pobrania ich darmowej BIUSTOapki, która co miesiąc przypomina o samobadaniu, a także pokazuje, jak je prawidłowo wykonać. Dodatkowo użytkowniczki aplikacji mogą liczyć na przypomnienia o badaniach profilaktycznych, takich jak USG, mammografia czy cytologia. W aplikacji znajdziemy również wyjaśnienie, jak dobrać biustonosz oraz namiary na najbliższe sklepy bafittingowe, które aktywnie wspierają kampanię "Dotykam=Wygrywam".

Kampania "Dotykam=Wygrywam" zyskała szerokie wsparcie znanych twarzy polskiego show-biznesu. W tegorocznej edycji ambasadorkami akcji zostały m.in. Beata Sadowska, Daria Widawska, Natalia Przybysz, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio oraz Dorota Gardias.

Wśród nowych twarzy wspierających kampanię znalazły się Agnieszka Kaczorowska, Bryska, Ada Fijał, a także Emilia Dankwa. Te kobiety, znane z ekranu telewizorów, sceny muzycznej i mediów społecznościowych, łączą siły, by promować zdrowy styl życia i edukować kobiety na temat profilaktyki raka piersi.

W rozmowie z mediami Emilia Dankwa podkreśliła, jak ważna jest kampania, szczególnie dla młodych kobiet.

Agnieszka Kaczorowska, znana z promowania zdrowego stylu życia, również podzieliła się swoimi przemyśleniami:

Zobacz również: Uważamy je za brzydkie, czasem wręcz odrażające. Dla innych to szczyt piękna

BIUSTObus - mobilne centrum edukacji. Oto jak możemy wesprzeć jego zakup

Jednym z kluczowych celów tegorocznej edycji kampanii "Dotykam=Wygrywam" jest zakup BIUSTObusa - specjalnego pojazdu, który będzie wyposażony w fantomy do nauki samobadania piersi, a także mobilne przymierzalnie do profesjonalnych konsultacji brafittingowych. BIUSTObus ruszy w trasę po Polsce, odwiedzając zarówno duże miasta, jak i mniejsze miejscowości, aby dotrzeć do jak największej liczby kobiet i przekazać im wiedzę na temat profilaktyki raka piersi.

Zbiórka funduszy na BIUSTObus odbywa się poprzez sprzedaż specjalnych produktów cegiełek. Należą do nich sportowe biustonosze marki Panache , koszulki, w tym t-shirty Deni Cler z limitowanej kolekcji z grafiką autorstwa Anny Halarewicz, BIUSTOkremy od firmy Bandi, oraz BIUSTOmysło stworzone przez markę Organique. Kupując te produkty, również my możemy wesprzeć kampanię.

Zobacz również: Marta Jackowska: Co drugi Polak ma problemy ze snem

Zbiórka starych biustonoszy do reCYClingu. Oddasz je w aż 150 sklepach w całej Polsce

Jak co roku, kampania "Dotykam=Wygrywam" organizuje zbiórkę biustonoszy do reCYClingu. Do końca października każda kobieta może oddać stary biustonosz do jednego z ponad 150 sklepów brafittingowych w Polsce współpracujących z Panache i otrzymać bon rabatowy na nowy, dobrze dopasowany biustonosz tej marki. Zebrane staniki zyskają drugie życie dzięki współpracy z firmą Wtórpol, a uzyskane środki wesprą walkę z rakiem piersi.

Do recyclingu możemy oddawać stare i źle dopasowane biustonosze w dobrym stanie, czyli takie, które nie są poprute, poplamione, podarte czy rozcięte.

Styl.pl
Dowiedz się więcej na temat: rak piersi | nowotwór piersi | profilaktyka | kampania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy