Stacja Mercedes - nowe miejsce spotkań na warszawskim powiślu.
Mercedes Benz opracował nowy plan rozwoju. Jednym z jego elementów jest nowa strategia wzrostu w zakresie sprzedaży i marketingu. 10 czerwca odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiono program wydarzeń na lato w reaktywowanej Stacji Mercedes.
Stawianie pawilonów Pop up Stories w dużych, obleganych miastach umożliwia dotarcie do dużej ilości potencjalnych klientów.
Do realizacji tego projektu wybrano dwa pilotażowe miasta - Hamburg i Warszawę.
Marka nie bez powodu wybrała zielone, warszawskie tereny do realizacji swojego przedsięwzięcia. Znajdują się one blisko miasta i należą do ulubionych miejsc spotkań mieszkańców stolicy.
Na powierzchni 200 metrów kwadratowych Stacja Mercedes prezentować będzie kompaktowe modele swoich samochodów, klasy A i CLA. Odwiedzający korzystać będą mogli również, między innymi, z kawiarni, przestrzeni wystawowej przeznaczonej na wernisaże, koncerty oraz wykłady. Prowadzone będą także warsztaty z zakresu architektury i designu.
Obecnie istnieje 20 obiektów reprezentujących markę, w takich miastach jak:
Berlin, Paryż, Mediolan, Nowy Jork, Pekin czy Tokio. Do 2020 roku liczba takich obiektów wzrośnie dwukrotnie.
Jak pokazują statystyki - miejsce spotkań stało się doskonałym narzędziem promocji.